Twórca Cinkciarza wchodzi na rynek gier wideo
Nie trzeba być programistą, żeby zacząć bawić się w tworzenie gier wideo. Marcin Pióro twórca portalu cinkciarz.pl wkracza na rynek gier wideo. Wkracza w wielkim stylu, bo jak sam wspomina nie będzie to tania inwestycja: "30 mln zł to minimum". O sprawie napisał serwis Gamezilla.
Co można zrobić za taką kwotę? Prawie wszystko. Wiadomo jednak, że pan Pióro celuje w grę osadzoną w klimatach drugiej wojny światowej. Do "jego" miasta mają zjechać specjaliści, którzy zajmą się realizacją wizji twórcy portalu będącego sponsorem reprezentacji polski w piłkę nożną.
W Newsweeku możemy przeczytać wypowiedź Marcina Pióro:
To będzie realizacja mojego marzenia, strzelanka osadzona w okresie II wojny światowej. Zrobię to z rozmachem. Myślę, że budżet 30 mln zł to minimum.
Co z tego wszystkiego wyniknie? Nie mamy pojęcia. Suma zainwestowanych pieniędzy jest jednak bardzo duża i powinna pozwolić na pokrycie niemal wszystkich kosztów. Dla porównania koszty innych polskich produkcji:
- Basement Crawl - co najmniej dwa miliony złotych
- Wiedźmin 2 - ponad 30 milionów złotych
- Wiedźmin 3 - budżet produkcji ponad 45 milionów złotych
- Dead Island - ponad 40 milionów złotych
Osadzenie produkcji w czasach II wojny światowej może być dobrym pomysłem. Co prawda w przeszłości gier o tej tematyce wychodziło, aż nadto jednak teraz mamy pewien niż. Wpasowuje się do niego inna polska gra .
Trzeba czekać na pierwsze zapowiedzi produkcji pana Pióro. Życzymy mu powodzenia i liczymy na świetną grę.