Tego nie wiedzieliście o inFamous: Second Son
Gry
1724V

PS4
Sucker Punch postanowiło podzielić się informacjami, które można uznać za ciekawostki, a które dotyczą inFamous: Second Son. Poniższe informacje mają pokazać, jak złożoną i dopracowaną grą, mają być przygody Delsina, starającego się okiełznać swoje nowe moce
Poniżej obiecana garstka ciekawostek:
Dalsza część tekstu pod wideo

Konsola MY ARCADE DGUNL-3283 Mini
-39.72 zł
Kup teraz
309.99 zł

Lampa gamingowa PALADONE My Hero Academia Katsuki Bakugo Icon
0 zł
Kup teraz
63.99 zł

Figurka BANDAI Dragon Stars Dragon Ball Daima Goku (Mini) DS40735
0 zł
Kup teraz
129.99 zł

Stojak WHEEL STAND PRO dla kierownicy Thrustmaster T500RS - Deluxe V2
0 zł
Kup teraz
499 zł
- Kiedy Delsin wykonuje sus z użyciem mocy dymu, rozdziela się on na około 11 tysięcy małych cząsteczek. Każda z nich jest osobno oteksturowana [włącznie z unikalną kurtką Delsina], jeszcze zanim cząsteczki zaczną się rozpadać.
- Troy Baker użyczający animacji twarzy oraz głosu Delsinowi, musiał dostarczyć 75 wzorców emocji, które następnie zostały użyte w celu zanimowania mimiki głównego bohatera. Aby to uczynić, użyto 168 czujników na jego twarzy, co zaowocowało około 22 tysiącami zlepkami danych, z których można było wyciągnąć nawet najmniejszą zmianę w struktury twarzy.
- Do wygenerowania oświetlenia reagującego na otoczenie i odbicia użyto ponad 32 maszyn obliczających tylko te dane.
- Każda kropla deszczu składa się z osobnej cząsteczki, a system może ich wygenerować ponad 30 tysięcy jednocześnie.
- Nagrano około 1024 próbek wypuszczania przez Delsina chmury dymu przy strzale z dłoni.
- Adaptacyjny system otoczenia sprawia, że każda dzielnica jest wyjątkowa i ma swój własny styl, na który wpływ ma pogoda, pora dnia i to, czy jest ona okupowana przez rząd czy też wyzwolona przez Delsina.
- Podczas orbitalnego ataku dymem Delsina, użyto ponad 50 próbek dźwięku jednocześnie.
- Na strukturę głowy Delsina przypada około 60 tysięcy małych, posklejanych ze sobą trójkącików, a na jego czapkę około 7,5 tysiąca.
- Twarz Delsina posiada około 168 punktów, które mogą zmieniać swoją pozycję, by oddać aktualny stan emocjonalny bohatera.
- Przecznice w growym Seattle mają 100 metrów kwadratowych, dokładnie tyle samo, ile mają rzeczywiste przecznice w Seattle.
- Podczas scenek przerywnikowych, każdy vertex na twarzy Delsina jest liczony osobno, w czasie rzeczywistym, ponad 30 razy na sekundę - raz na każdą klatkę płynności.