Mateusz Greloch Mateusz Greloch 10.03.2014 10:14
Grafikę w Metal Gear Solid 4 i Metal Gear Solid V dzielą lata świetlne
2119V

Grafikę w Metal Gear Solid 4 i Metal Gear Solid V dzielą lata świetlne

Serwis WorldsFactory postanowił porównać graficznie Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4) i Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3). Hideo Kojima sam przyznaje, że po kontakcie z silnikiem Fox Engine i spędzeniu dziesiątek godzin w Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4), ciężko mu wracać do starszych odsłon, uboższych graficznie i systemowo - coś w tym jest.

Gwoli technicznych ścisłości, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3) śmigało w rozdzielczości 1024x768, więc na potrzeby porównania podniesiono rozdzielczość zrzutów do 1920x1080 [FullHD - natywna rozdzielczość Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4)].

Jeśli wierzyć suchym faktom, Ground Zeroes będzie około 2,5 raza bogatsze w szczegóły w porównaniu do poprzedniej odsłony Metal Gear Solid. Na przykładzie tych dwóch gier bardzo dobitnie widać, że nowa generacja to nowa jakość, a konsola jeszcze nie pokazała wszystkiego na co ją stać.

Można długo pisać o cyferkach, efektach i owocach pracy Kojima Productions, ale najlepiej zobaczyć to na galerii zdjęć, która porównuje podobne momenty i elementy z obu gier.

Źródło: WorldsFactory

Tagi: galeria hideo kojima Kojima Productions konami metal gear solid 4 guns of the patriots Metal Gear Solid V: Ground Zeroes PLAYSTATION 3 playstation 4