Mateusz Greloch Mateusz Greloch 07.03.2014 12:47
Przedpremierowe zainteresowanie inFamous: Second Son przekracza wyniki The Last of Us
682V

Przedpremierowe zainteresowanie inFamous: Second Son przekracza wyniki The Last of Us

Sony potwierdza, że liczba zamówień przedpremierowych na inFamous: Second Son (PS4) przekracza tę, którą w analogicznym okresie czasu mogło pochwalić się The Last of Us™ (PS3). Jak na dwa tygodnie przed premierą, jest to świetna wiadomość dla Sucker Punch.

Przy takim nakładzie na marketing, taki wynik nie powinien nikogo dziwić - w samej tylko Wielkiej Brytanii na promocję przeznaczono parę milionów funtów, a reklamy będą puszczane w telewizji oraz kinach. Josh Walker z Sony Computer Entertainment UK podzielił się swoją ekscytacją:

Mamy ogromne oczekiwania co do inFamous: Second Son (PS4) i jesteśmy podekscytowani liczbą zamówień przedpremierowych, które przekroczyły liczbę, jaką mogło się pochwalić The Last of Us™ (PS3) w analogicznym okresie do premiery.

Idzie to w parze z ogromnym zainteresowaniem konsolą i pozycjonuje inFamous: Second Son jako najbardziej oczekiwaną grę w historii serii.

Źródło: MCVUK.com

Tagi: inFamous: second son playstation 4 Sony Computer Entertainment Sucker Punch the last of us