Przedpremierowe zainteresowanie inFamous: Second Son przekracza wyniki The Last of Us
Sony potwierdza, że liczba zamówień przedpremierowych na przekracza tę, którą w analogicznym okresie czasu mogło pochwalić się . Jak na dwa tygodnie przed premierą, jest to świetna wiadomość dla Sucker Punch.
Przy takim nakładzie na marketing, taki wynik nie powinien nikogo dziwić - w samej tylko Wielkiej Brytanii na promocję przeznaczono parę milionów funtów, a reklamy będą puszczane w telewizji oraz kinach. Josh Walker z Sony Computer Entertainment UK podzielił się swoją ekscytacją:
Mamy ogromne oczekiwania co do i jesteśmy podekscytowani liczbą zamówień przedpremierowych, które przekroczyły liczbę, jaką mogło się pochwalić w analogicznym okresie do premiery.
Idzie to w parze z ogromnym zainteresowaniem konsolą i pozycjonuje inFamous: Second Son jako najbardziej oczekiwaną grę w historii serii.