Technologia Fox Engine ma przed sobą świetlaną przyszłość

Julien Merceron z Konami zaliczył po drodze sporą część dużych studiów wydawniczych - pracował dla Square-Enix, Ubisoftu i Eidosu zanim trafił do ekipy Hideo Kojimy i zaczął pracę nad Fox Engine. W krótkim materiale wideo dla Game Informera opowiada o tym, jakie nowinki techniczne wprowadzą kolejne gry oparte na tym silniku.
Po pierwszych materiałach wideo widać było, że silnik jest na tyle elastyczny, by gry multigeneracyjne i multiplatformowe nie odstawały mocno od siebie w zależności od wybranej konsoli. Fox Engine jest ciągle zmieniany, ale dzięki temu ma wyglądać jeszcze lepiej niż robi to do tej pory .
Jak to bywa w przypadku materiałów Game Informera, aby zobaczyć wywiad należy odwiedzić ich stronę, gdzie czeka na Was autorski player. Jeśli faktycznie silnik jest tak elastyczny i pozwala na osiągnięcie bardzo realistycznej grafiki przy jednoczesnym utrzymaniu 1080p i 60 klatek na sekundę - to możemy oczekiwać świetnie wyglądających i płynnych gier od Konami, przez najbliższe parę lat.



