Bajeczne Rime mogło być tytułem na wyłączność platform Microsoftu

Jedną z ciekawszych gier, którą zapowiedziano wraz z konsolą, jako tytuł ekskluzywny na PlayStation 4, podczas prezentacji na zeszłorocznych targach E3 było przepiękne . Za produkcję odpowiedzialne jest studio Tequila Works, których ostatnią grą było Deadlight - produkcja która nigdy nie zaszczyciła swoja obecnością japońskich konsol. Wygląda na to, że Microsoft na własne życzenie pozbył się bardzo ciekawie i pięknie zapowiadającej się gry
Zanim jakaś produkcja dostanie zielone światło i pieniądze potrzebne na jej zrobienie musi zostać zaprezentowana. Odbywa się to poprzez opisanie jej głównych cech w kilku dokumentach. Portal vgleaks.com dotarł do materiałów z których wynika, że Rime we wczesnej fazie produkcji miało nazywać się Echoes of Siren i być grą wydaną tylko na systemy firmy Microsoft. Ten jednak odrzucił wszelkie petycje Tequila Works, gdyż jak mówi prezes firmy - gra nie odpowiadała założeniem strategicznym nowego Xboxa, którego włodarze poszukiwali pozycji, które stawiały nacisk na aspekt społecznościowy , podczas gry Rime powstawało jako dość tradycyjna gra jednoosobowa.
Na szczęście dla użytkowników PlayStation 4 pojawiło się Sony, które wsparło projekt i dzięki temu będziemy mogli się cieszyć grą, która mogła ominąć nasze systemy.




Osobiście, bardzo jestem z takiego obrotu spraw zadowolony, gdyż zwiastun z E3 zapadł mi w pamięć jako jedna z ciekawszych produkcji mających ukazać się na najnowszym dziecku japońskiego giganta.
Jeśli macie ochotę przejrzeć wspomniane formularze to zapraszam tutaj. Można z nich wyczytać wiele ciekawych szczegółów dotyczących Rime.
Dla przypomnienia przepiękny trailer z E3