Kolejna paczka poprawek dla Battlefield 4 - tym razem zadbano o Battlelog

pomimo ostrej krytyki jest całkiem grywalną produkcją, z której czerpię sporo radości. DICE jest świadome błędów jakie popełniło w procesie dewelopingu i testowania kodu przed wypuszczeniem w świat, jednak ciągle pracuje nad eliminacją błędów i kolejnymi paczkami DLC, które zmierzają na konsole i pecety.
Najbliższa paczka poprawek skupiła się głównie na Battlelogu, który dla wielu graczy jest kopalnią statystyk, edycji i informacji o grze. W trosce o bazę danych odnośnie dodatku Drugie Uderzenie, zawierającego odświeżone wersje map z , DICE zaktualizowało wpisy odnośnie broni, misji oraz map, które pojawią się wraz z rozszerzeniem.
Ogłoszenia:




- Po odpaleniu mobilnej lub tabletowej wersji aplikacji dla , pojawi się okno EULA, które należy zaakceptować.
- Zawartość DLC Drugie Uderzenie jest dostępna do przeglądania w Battlelogu. Kolejne informacje o tym rozszerzeniu pojawią się wkrótce.
Poprawki:
- Zmieniono sortowanie Nieśmiertelników.
- Zmodyfikowano komunikaty błędów przy próbie wejścia w tryb Battlescreen na serwerze, który tego nie obsługuje.
- Dodano możliwość sprawdzenia ilości Misji do których zostaliśmy zaproszeni, jeśli nikt nas nie zapraszał, zobaczymy w tym miejscu naszą liczbę aktywnych misji.
- Dodano opis klawiszologii w menu obróbki emblematów [PC]
- Drobne zmiany w algorytmie Sugiestii, dizęki czemu Pakiety Bojowe będą lepiej współdziałać z systemem.
- Kilka pomniejszych łatek i usprawnień.
Łatki systemowe:
- Poprawiono sytuację, gdy na liście serwerów, niektóre z nich się dublowały.
- Dodano brakujące sylwetki żołnierzy w Battlelogu.
- Poprawiono błąd, który uniemożliwiał wybranie Nieśmiertelników z kampanii poprzez mobilną aplikację.
- Najlepsza klasa w raportach bitwy wyświetlana jest jako N/A jeśli nie zdobyliśmy żadnych punktów w danej rundzie.
- Przycisk raportowania przeciwników teraz będzie się wyświetlał poprawnie.
- Poprawiono błąd, który pojawiał się przy otwieraniu Pakietów Bojowych - kolejność ich renderowania nie zawsze była zgodna z kolejnością wyświetlania.
- Poprawiono błąd, uniemożliwiający ręczne przeglądanie Sugestii w panelu statystyk.
- Kalendarz dla użytkowników Premium pokazuje teraz datę zakończenia danego eventu.
- Poprawiono błąd z BattleScreenem, który nie ładował się w wersji na Xbox One.
- Naprawiono błąd, który nie pokazywał obecnie grających przyjaciół na PS4 i Xbox One.
- Kilka pomniejszych łatek wizualnych dla PC, PS4 i Xbox One.
Należy tylko napisać, że to tylko czubek góry lodowej, która męczy graczy od wypuszczenia produktu w październiku. DICE zapewnia, że ciągle pracują nad resztą zgłaszanych przez społeczność błędów i tak szybko jak tylko się da, poinformują o ewentualnych dalszych poprawkach.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Battlefield 4.