Cienie, ogień, wiatr i mewy - czyli szczegółowy opis Tomb Raider: Definitive Edition

Gry
1320V
Cienie, ogień, wiatr i mewy - czyli szczegółowy opis Tomb Raider: Definitive Edition
Marek Kłos | 04.02.2014, 16:50

chce powalczyć o atencję użytkowników najnowszych konsol. Nie wszystkie różnice są kolosalne, więc żeby nic nie umknęło uwadze potencjalnego nabywcy, twórcy tłumaczą na czym polegają zmiany.

Definitywna, ostateczna i prawdopodobnie najlepsza wersja Tomb Raidera wygląda naprawdę świetnie. Sama gra też podobała się większość growej braci. Nie dziwi więc decyzja o bardziej wypasionej wersji na świeżo co upieczone nextgeny. 
 

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Na pierwszy ogień idzie podbita rozdzielczość tekstur, by gra jak najlepiej prezentowała się w 1080p.
  • Kolejną zamianą są reagujące na podmuchy wiatru drzewa, a także wszelkie krzewy i roślinność wchodząca w interakcję z postacią Lary.
  • Na naszą ponętna panią archeolog zareaguje także woda i mimo, że jest to efekt dość subtelny, to dodaje grze szczegółowości.
  • Sporą zmianą jest za to aż 15 razy więcej dynamicznych efektów cząsteczkowych, co pozwoliło na dodanie do gry wspaniałych efektów kurzu, ognia, iskier czy nawet całych, olbrzymich stad mew.
  • Grze zaaplikowano także dużo bardziej szczegółowe cienie oraz pełną symulację tkanin.

Dla kogoś, kto ominął najnowsze przygody Lary i posiada PlayStation 4, ta edycja wydaje się najlepszym możliwym wyborem. Gra wygląda sporo lepiej niż na poprzedniej generacji konsol, lecz rozgrywka się nie zmieniła. Jeżeli natomiast przeszedłeś już Tomb Raidera, to chyba nie ma sensu inwestować niemałej w końcu kwoty, tylko dla samej euforii wizualnej.

 

 

 

Źródło: http://www.youtube.com/

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper