Drugi reżyser Dark Souls II przeprasza za niefortunne słowa

Pamiętacie gdy po pierwszej zapowiedzi Dark Souls II, z ust Yui Tanimury padły słowa o większej przystępności gry? Spowodowało to zwątpienie graczy w wysoki poziom trudności, którym charakteryzuje się seria From Software. Dzisiaj, w rok po tych słowach, Tanimura przeprasza.
Za co? Za niedopowiedzenie, które było skutkiem jego źle przetłumaczonych słów. Tanimurze wcale nie chodziło o niższy poziom trudności, a o łatwiejsze dotarcie do tego, co najlepsze do zaoferowania będzie miało Dark Souls II.
Na początku chciałbym przeprosić za użycie słowa "przystępność" i wprowadzenie w błąd fanów. Przez użycie tego wyrazu chodziło nam po prostu o proces dotarcia do tego, co jest esencją Dark Souls. [...]
Naszym głównym celem w Dark Souls II było zintensyfikowanie płynącego z gry doświadczenia i tego, by gracze lepiej odbierali wyrażany i przedstawiany przez nas koncept. Chcieliśmy odciąć zbędny tłuszcz, który był pomijany i zostawić mięsko.




Kryzys zażegnany, fani przeproszeni, reszta czeka na premierę.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls II.