Drugi reżyser Dark Souls II przeprasza za niefortunne słowa

Gry
633V
Drugi reżyser Dark Souls II przeprasza za niefortunne słowa
Paweł Musiolik | 19.12.2013, 14:59

Pamiętacie gdy po pierwszej zapowiedzi Dark Souls II, z ust Yui Tanimury padły słowa o większej przystępności gry? Spowodowało to zwątpienie graczy w wysoki poziom trudności, którym charakteryzuje się seria From Software. Dzisiaj, w rok po tych słowach, Tanimura przeprasza.

Za co? Za niedopowiedzenie, które było skutkiem jego źle przetłumaczonych słów. Tanimurze wcale nie chodziło o  niższy poziom trudności, a o łatwiejsze dotarcie do tego, co najlepsze do zaoferowania będzie miało Dark Souls II.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na początku chciałbym przeprosić za użycie słowa "przystępność" i wprowadzenie w błąd fanów. Przez użycie tego wyrazu chodziło nam po prostu o proces dotarcia do tego, co jest esencją Dark Souls. [...]

Naszym głównym celem w Dark Souls II było zintensyfikowanie płynącego z gry doświadczenia i tego, by gracze lepiej odbierali wyrażany i przedstawiany przez nas koncept. Chcieliśmy odciąć zbędny tłuszcz, który był pomijany i zostawić mięsko.

Kryzys zażegnany, fani przeproszeni, reszta czeka na premierę.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls II.

Źródło: http://www.edge-online.com/

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper