Paweł Musiolik Paweł Musiolik 19.12.2013 14:59
Drugi reżyser Dark Souls II przeprasza za niefortunne słowa
539V

Drugi reżyser Dark Souls II przeprasza za niefortunne słowa

Pamiętacie gdy po pierwszej zapowiedzi Dark Souls II, z ust Yui Tanimury padły słowa o większej przystępności gry? Spowodowało to zwątpienie graczy w wysoki poziom trudności, którym charakteryzuje się seria From Software. Dzisiaj, w rok po tych słowach, Tanimura przeprasza.

Za co? Za niedopowiedzenie, które było skutkiem jego źle przetłumaczonych słów. Tanimurze wcale nie chodziło o  niższy poziom trudności, a o łatwiejsze dotarcie do tego, co najlepsze do zaoferowania będzie miało Dark Souls II.

Na początku chciałbym przeprosić za użycie słowa "przystępność" i wprowadzenie w błąd fanów. Przez użycie tego wyrazu chodziło nam po prostu o proces dotarcia do tego, co jest esencją Dark Souls. [...]

Naszym głównym celem w Dark Souls II było zintensyfikowanie płynącego z gry doświadczenia i tego, by gracze lepiej odbierali wyrażany i przedstawiany przez nas koncept. Chcieliśmy odciąć zbędny tłuszcz, który był pomijany i zostawić mięsko.

Kryzys zażegnany, fani przeproszeni, reszta czeka na premierę.

Źródło: http://www.edge-online.com/

Tagi: dark souls ii From Software namco bandai Yui Tanimura