Kolejne informacje o Destiny - tym razem o multiplayerze
Gry
1138V
Game Informer nie śpi i znowu dostarcza informacji o nowej grze studia Bungie - Destiny. Tym razem poczytamy między innymi o grze w trybie multiplayer, balansie rozgrywki, komunikacji głosowej i sprawie życia bohaterów.
Żeby nie przedłużać:
- Gra jest szybsza niż Halo.
- Postać, którą ogrywamy kampanię, może być od razu przeniesiona do multiplayera.
- Nieświadomi zagrożenia gracze mogą być ściągnięci bardzo szybko, nawet ze standardowych broni.
- Gra posiada własny system balansujący bronie wraz z upływem czasu.
- Aktualnie nie ma planów odnośnie osobnego trybu multiplayer. Wchodząc do kampanii, multiplayer działa w obrębie tej samej sesji, dzięki czemu bezpośrednie przejście jest natychmiastowe.
- Oprócz paska zdrowia, postacie mają też pancerz. Aby uszczuplić pasek zdrowia, najpierw trzeba wyzerować pancerz.
- Jak już wspomniano wcześniej, gra stawia na manewrowość - można przejść schodami na drugie piętro, albo wykonać podwójny skok przez wyrwaną w ścianie dziurę.
- Twórcy mają nadzieję, że mapki z trybu multiplayer oddadzą ducha klasycznego Bungie.
- W pełni konfigurowalne opcje multiplayera [możliwość wyłączenia mocy]
- Nie ma na razie planów odnoście splitscreena.
- W kwestii komunikacji - można włączyć filtrowanie tylko Twojej drużyny, przez co reszta graczy nie będzie Ci przeszkadzać.
- Drużyny składają się z maksymalnie 6 osób.
Zapowiada się naprawdę porządny tytuł, szkoda, że nawet na betę przyjdzie nam poczekać jeszcze parę ładnych miesięcy.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny.