Daniel Stroński Daniel Stroński 06.12.2013 17:57
Sucker Punch o wyborach moralnych w inFAMOUS: Second Son
945V

Sucker Punch o wyborach moralnych w inFAMOUS: Second Son

Seria inFAMOUS już samym tytułem sugeruje oddanie nam kontroli nad moralnością postaci. W wywiadzie dla Official PlayStation Magazine, Nate Fox ze studia Sucker Punch opowiada o zmianach na tym polu w nadchodzącym Second Son.

Fox tak zapowiada kwestie moralne:
Delsin to zupełnie nowa postać, a jego historię poznajemy od samego początku. To gracz decyduje, czy Delsin będzie dobry czy zły, gracz kształtuje jego osobowość, a bliscy bohatera zmieniają się w zależności od podejmowanych decyzji.
 
Wzorem poprzednich części zaczniemy z neutralnym charakterem i wybierzemy ścieżkę bohatera lub łotra. Zmieni to rozwój fabuły i paletę ataków, lecz nie będzie opierało się już na wielkich momentach wyboru. Sucker Punch wybrało mnóstwo mniejszych:
Gdy [Delsin] nabywa mocy, staje się powszechnie znany. Ludzie się go boją, kreują na bioterrorystę, każdy w mieście się go wystrzega. Ale to znaczy też, że zauważają jego czyny. Wiele małych wyborów poprowadzi to wielkich następstw. Delsin zwraca na siebie uwagę mieszkańców miasta, ale też całego świata.
Jak będą wyglądały te "małe wybory"?
Podczas walki przeciwnicy mogą zrozumieć swoją beznadziejną sytuację, rzucić broń i poddać się. Można wyegzekwować brutalnego finishera, ale także obezwładnić, nie odbierając im życia.
 
"Chcę być tym dobrym czy złym?" to prosty wybór. Ważniejsze są czyny, a nie kilka momentów "wielkich" decyzji.I tak właśnie zadziała karma w nowym inFAMOUS
.
Wygląda to na zwyczajne zwiększenie ilości losowych zdarzeń wpływających na "stronę mocy" bohatera. Czy rzeczywiście będziemy mieć do czynienia z przełomową dla serii zmianą? Oby.

Źródło: Official PlayStation Magazine

Tagi: inFamous: second son playstation 4 sucker punch