Call of Duty: Ghosts prezentuje niekaralne wychylanie zza rogu
Zarówno Battlefield 4 jak i Call of Duty: Ghosts oferują możliwość wychylenia się zza rogu w celu oddania strzału, bez potrzeby wychodzenia zza przeszkody. O ile w produkcji DICE, całość jest zgodna z obowiązującymi prawami optyki, tak w najnowszym CoDzie coś poszło nie tak.
Jeśli grając w multi Battlefield 4 wychylimy się zza przeszkody, nasz przeciwnik widzi tę część ciała, która się faktycznie wychyla i ma szansę nas zdjąć. W Call of Duty: Ghost zabrakło animacji wychylania, więc gracz stosujący tę taktykę jest praktycznie niekaralny. Jak to wygląda?
Cod Ghost Lean Fail przez ucunt239
Jest to spora niedoróbka, jednak jak obiecuje Activision - jest to na priorytetowej liście rzeczy do poprawki i w dniu oficjalnej premiery wszystko powinno wrócić do normy.
Call of Duty: Ghosts zadebiutuje na rynku już 5 listopada.