Nowy Thief będzie pozbawiony systemu doświadczenia

Gry
471V
Nowy Thief będzie pozbawiony systemu doświadczenia
Mateusz Greloch | 17.10.2013, 09:15
PS4 PS3

Podczas pokazu na E3, ekipa Eidos Montreal została srogo zlinczowana za dodanie systemu doświadczenia, który promował zabijanie. Garrett nie jest mordercą, ale arcyzłodziejem, więc ekipa szybko naprawiła swój błąd.

Nic Cantin, którzy przewodzi projektowi, potwierdził we wpisie z oficjalnego blogu Eidos Montreal, że z gry usunięto system doświadczenia.

Dalsza część tekstu pod wideo
Na początku chcieliśmy podkreślić postęp gracza poprzez punkty doświadczenia, ale to ograniczało motywację do kradzieży. Głównym zadaniem złodzieja powinna być przede wszystkim kradzież. Garrett jest już arcyzłodziejem, więc zdobywanie doświadczenia jako kluczowy element rozgrywki nie ma najmniejszego sensu.

Zamiast tego, Garrett będzie rósł w siłę wraz z ilością złota jakie ukradnie. Zabijanie kłóci się z istotą Thiefa, więc im więcej złota, tym więcej możliwości. Ma to zachęcić graczy do skradania i złodziejstwa.

Zachęcenie gracza do okradania to raczej sprawa designu i ekonomii. Ale przyznaję, reakcja na E3 była prawidłowa - zabijanie nie jest w stylu Garretta.
Źródło: własne

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper