Nowy Thief będzie pozbawiony systemu doświadczenia
Gry
471V

PS4
PS3
Podczas pokazu na E3, ekipa Eidos Montreal została srogo zlinczowana za dodanie systemu doświadczenia, który promował zabijanie. Garrett nie jest mordercą, ale arcyzłodziejem, więc ekipa szybko naprawiła swój błąd.
Nic Cantin, którzy przewodzi projektowi, potwierdził we wpisie z oficjalnego blogu Eidos Montreal, że z gry usunięto system doświadczenia.
Dalsza część tekstu pod wideo
Na początku chcieliśmy podkreślić postęp gracza poprzez punkty doświadczenia, ale to ograniczało motywację do kradzieży. Głównym zadaniem złodzieja powinna być przede wszystkim kradzież. Garrett jest już arcyzłodziejem, więc zdobywanie doświadczenia jako kluczowy element rozgrywki nie ma najmniejszego sensu.

Kontroler BACKBONE One V2 BB-02-P-WS Biały
0 zł
Kup teraz
589.99 zł

Stacja ładująca HYPERX ChargePlay Duo Xbox
0 zł
Kup teraz
189 zł

The First Berserker: Khazan Gra XBOX SERIES X
0 zł
Kup teraz
269 zł

Fotel DIABLO CHAIRS X-Eye 2.0 Czerwony
-300 zł
Kup teraz
1697 zł
Zamiast tego, Garrett będzie rósł w siłę wraz z ilością złota jakie ukradnie. Zabijanie kłóci się z istotą Thiefa, więc im więcej złota, tym więcej możliwości. Ma to zachęcić graczy do skradania i złodziejstwa.
Zachęcenie gracza do okradania to raczej sprawa designu i ekonomii. Ale przyznaję, reakcja na E3 była prawidłowa - zabijanie nie jest w stylu Garretta.