W Dying Light liczba zombie na ekranie nie zależy od generacji

Gry
355V
W Dying Light liczba zombie na ekranie nie zależy od generacji
Mateusz Greloch | 10.10.2013, 11:15
PS4

Serwis OnlySP wypytał Tymona Smektałę, który w Techlandzie zajmuje się projektem Dying Light, o ewentualne różnice pomiędzy wersjami gry na starą i nową generację.

A te będą znaczące.

Dalsza część tekstu pod wideo
Trzon mechaniki będzie ten sam, a to wszystko dzięki naszemu silnikowi Chrome Engine 6, który pozwolił zachować na obu generacjach konsol większość rozwiązań i cech charakterystycznych dla naszego tytułu, mowa tutaj o np. liczbie zombie na ekranie. Jasnym jest, że wersja na nowe konsole będzie wyglądała lepiej.

Serwis zapytał również o to, czy są jakieś cechy nowej generacji konsol, z którymi Techland obcował z przyjemnością, jednak Tymon musiał wstrzymać się z odpowiedzią.

Ich zapas mocy jest bardzo  komfortowy i przyjemny w pracy. Co do innych cech musimy wstrzymać się do czasu, kiedy konsola zadebiutuje na rynku.

Miło patrzeć, jak Techland razem z innymi polskimi deweloperami zyskuje na znaczeniu i zostaje coraz chętniej śledzony przez zagraniczne serwisy. Dying Light ze swoim freerunningiem i toną zombie powinno przypaść do gustu wielu graczom, szczególnie fanom Dead Island i Mirror's Edge.

źródło: onlySP

Źródło: własne

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper