Nowa gra Quantic Dream na PlayStation 4 będzie czymś innym niż Heavy Rain i Beyond: Dwie Dusze

W wywiadzie udzielonym serwisowi Game Informer, David Cage opowiedział po co Quantic Dream robiło dema technologiczne [The Casting, Project Kara. The Dark Sorcerer] oraz jakie plany ma firma odnośnie nowej konsoli Sony - PlayStation 4.W wywiadzie udzielonym serwisowi Game Informer, David Cage opowiedział po co Quantic Dream robiło dema technologiczne [The Casting, Project Kara. The Dark Sorcerer] oraz jakie plany ma firma odnośnie nowej konsoli Sony - PlayStation 4.
W wielkim skrócie, demka technologiczne powstały, bo Quantic Dream samo chciało pokazać światu co można osiągnąć nie ze względu na technikę, ale ze względu na umiejętne granie emocjami. W przypadku Castingu pieniążki firmy wystarczyły na sfinansowanie całości Heavy Rain, jednak jeśli chodzi o Project Kara, nie jest już tak różowo.
Cage przyznał, że ludzie pokochali oba dema technologiczne oraz wręcz błagali go o rozpoczęcie kampanii na Kickstarterze by mogli sfinansować powstanie gry opartej na pomyśle przedstawionym w Project Kara.
Ostatecznie David potwierdził, że Quantic Dream ostro pracuje nad nową grą, która będzie zupełnie inna od Heavy Rain i Beyond: Dwie Dusze. Choć podobna w założeniach, ma dostarczyć graczom zupełnie nowy zestaw emocji. Jak mówi sam Cage:
Chcemy dać graczom coś, o czym nawet nie wiedzą, że chcą, ale w głębi duszy bardzo tego pragną.




Należę do ogromnych fanów twórczości Davida, który już od czasów Omikron: The Nomad Soul i Fahrenheita pokazał mi, że gry potrafią przyciągnąć nie tylko rozgrywką i grafiką, ale przede wszystkim świetną, filmową fabułą. Z niecierpliwością czekam na Beyond: Dwie Dusze oraz na pierwsze informacje o wspomnianej grze na PlayStation 4.
źródło: game informer