Marka Skylanders z $1,5 mld zyskiem, w drodze Swap Force

Pomysł na konsolowe gry z figurkami chwycił i to mocno. Nic dziwnego, że Disney wystartował z własnym Disney Infinity i zapowiedzieli stały napływ kolejnych figurek. Jak do tej pory radzi sobie Activision?Pomysł na konsolowe gry z figurkami chwycił i to mocno. Nic dziwnego, że Disney wystartował z własnym Disney Infinity i zapowiedzieli stały napływ kolejnych figurek. Jak do tej pory radzi sobie Activision?
Eric Hirshberg, dyrektor działu wydawniczego Activision:
Skylanders to największa gra wideo używająca zabawek i akcesoriów, jak i największa linia figurek w branży w USA i Europie. Skylanders Giants miało najmocniejszą premierę wśród gier dla dzieci ostatnich dwunastu miesięcy. Osiągnęliśmy tak wielki sukces poprzez stałe dostarczanie magii zabawek dla naszych młodych graczy. A najlepsze jeszcze przed nami. W następnym miesiącu wydajemy Skylanders Swap Force, którym dotychczasowe doświadczenie przekujemy na zupełnie nowe, innowacyjne doświadczenie.




Sprzedaż gry na wszystkich platformach powoli dobija 9 mln (8,83 mln wg VGChartz), a na samym PS3 - po 700 tys. na część. Nie można jednak zapomnieć o kosztach dodatkowych figurek, które składają się na ten sukces finansowy.
Odpowiedzialnym za dotychczasowe części marki z dużych konsol Skylanders Spyro’s Adventure i Skylanders Giants jest studio Toys For Bob. Nowym Skylanders Swap Force zajmie się Vicarious Visions, które zrobiło Giantsy na Wii U oraz parę smartfonowych odsłon. Czy są w stanie dokonać wspomnianej przez Hirshberga innowacji? Premiera na PS3 18. września w Europie, później ukaże się też na PS4.