Yoshinori Ono dzieli się konkretnymi informacjami na temat Deep Down

Gry
406V
Yoshinori Ono dzieli się konkretnymi informacjami na temat Deep Down
Paweł Musiolik | 13.09.2013, 21:56

Wreszcie doczekaliśmy się kolejnej dawki dosyć ważnych informacji na temat rozgrywki w Deep Down, które jest tytułem na wyłączność konsoli PlayStation 4. W cyklu rozmów z deweloperami, Ono gościł w japońskim oddziale Sony, gdzie porozmawiał sobie z odpowiednimi osobami, dzięki czemu powstało nagranie, przetłumaczone przez serwis DualShockers. Co warto wiedzieć przed TGS?Wreszcie doczekaliśmy się kolejnej dawki dosyć ważnych informacji na temat rozgrywki w Deep Down, które jest tytułem na wyłączność konsoli PlayStation 4. W cyklu rozmów z deweloperami, Ono gościł w japońskim oddziale Sony, gdzie porozmawiał sobie z odpowiednimi osobami, dzięki czemu powstało nagranie, przetłumaczone przez serwis DualShockers. Co warto wiedzieć przed TGS?


  • Grę osadzono w Nowym Jorku, w roku 2094. Grupa nazywająca się "Ravens" ma specjalną umiejętność podróży w czasie i odczytywania wspomnień zapisanych w przedmiotach, wsłuchując się w głos przeszłości. Dzięki temu mogą podróżować.

  • Gra nazywana jest "Czytanym RPG" z dwóch powodów - pierwszych z nich jest pomysł odczytywania wspomnieć oraz odczytywania emocji zapisanych w przedmiotach.

  • Motywem gry jest poznanie prawdy z przeszłości.

  • Capcom chciał zrobić grę typu online-only by odciąć się od doświadczeń z Monster Hunter oraz Dragon's Dogma. By gracze delektowali się bezproblemową grą przez sieć wybrano konsolę z lepszą infrastrukturą - PS4.

  • Grając ze znajomymi możemy wymieniać się informacjami zebranymi z lochów oraz innych lokacji by poznać historię Deep Down.

  • Ono zaleca rozpoczęcie rozgrywki samemu by poznać mechanikę gry, ale resztę produkcji ogrywać ze znajomymi.

  • Jako, że gracze mają spędzać z produkcją dużo czasu, Capcom pracować będzie nad konkretnymi aktualizacjami, które pojawiać będą się regularnie po premierze.

  • Prezentacja środowiska bliska będzie realnemu świata. Elementy jak degradacja i niszczenie broni czy zbroi wyświetlane będą na naszej postaci. PS4 jest w stanie przeliczyć w czasie rzeczywistym brudzące się błotem czy kurzem ubrania, wyświetlać odpowiednie tekstury, które urealnią produkcję.

  • Remote play z PS Vita będzie w pełni wspierany zapewniając idealną rozgrywkę.

Dalsza część tekstu pod wideo

A wideo poniżej:

http://www.youtube.com/watch?v=FkRyDDxxkUA

Źródło: własne

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper