Konami szykuje się do otwarcia studia w Los Angeles i prezentuje Quiet

Zgodnie z Waszymi przewidywaniami, Konami zaprezentowało Quiet i pokazało jak wyglądała sesja Motion Capture z Stefanie Joosten, która się w nią wciela.Zgodnie z Waszymi przewidywaniami, Konami zaprezentowało Quiet i pokazało jak wyglądała sesja Motion Capture z Stefanie Joosten, która się w nią wciela.
Niedawno informowaliśmy Was, że Konami zamierza otworzyć nowe studio w Los Angeles i z tej okazji zaprasza dziennikarzy na specjalny pokaz. Dzisiaj w internecie zadebiutowały zdjęcia z przygotowań do tej imprezy, które na swoim twitterze pokazał sam Hideo Kojima oraz opublikowano krótki materiał wideo z sesji motion capture dla postaci Quiet.
Demo, które zobaczyli dziennikarze trwało 30 minut, a zaraz potem twórcy zasiedli za stołami w oczekiwaniu na ewentualne pytania, na które przeznaczyli 45 minut. Niestety kręcenie i robienie zdjęć jest surowo zabronione.
Z pierwszych informacji, które przedstawiono po pokazie, można przeczytać, że wersja na konsole obecnej generacji będzie działała w 30 klatkach na sekundę, co odróżni ją od wersji next-genowej, gdzie zagwarantowano 60 klatek.
Oprócz tego pokazano również fragment MGS: Ground Zeroes, które ma być swoistym prologiem do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. W odróżnieniu od dania głównego, Ground Zeroes ma być nastawione na akcję, a niekoniecznie przechodzenie za pomocą skradania.
Jak donosi IGN, w grze zastosowano takie patenty jak zabójstwa w zwolnionym tempie, system namierzania i egzekucji rodem ze Splinter Cell: Blacklist i automatyczną regenerację zdrowia.
Miejmy nadzieję, że Konami wypuści jakieś materiały wideo, by każdy z nas mógł zobaczyć jak to wszystko wygląda w akcji.
http://youtu.be/DbPxvBbZAhs