Diablo III na konsolach oferuje wspólne dla konta poziomy Paragon

Ci, którzy grali w Diablo III na pecetach, wiedzą czym są poziomy Paragon - po wbiciu maksymalnego poziomu postaci, na nowo zapełnia się pasek doświadczenia postaci. Po jego zapełnieniu postać otrzymuje poziom Paragon [maksymalnie można dobić do 100 poziomu], a statystyki zwiększają się.Ci, którzy grali w Diablo III na pecetach, wiedzą czym są poziomy Paragon - po wbiciu maksymalnego poziomu postaci, na nowo zapełnia się pasek doświadczenia postaci. Po jego zapełnieniu postać otrzymuje poziom Paragon [maksymalnie można dobić do 100 poziomu], a statystyki zwiększają się.
Dotyczy to szansy na znalezienie magicznych przedmiotów i ilości złota, jakie postać znajduje po pokonanych wrogach i w okolicznych skrytkach. Z każdym poziomem te statystyki ulegają trzyprocentowej zmianie. Na setnym poziomie nasza postać ma 300% więcej szansy na znalezienie magicznych, rzadkich i unikalnych przedmiotów oraz znajduje 300% więcej złota. Jest to opcja, o której przebąkiwano jako jedna z możliwości, która miała się pojawić z patchem dla wersji PC, jednak Blizzard po cichu wprowadził to jako standard w wersji konsolowej. Wściekli pecetowcy już wylewają żale na forach Blizzarda, a konsolowcy nic sobie z tego nie robią i dalej ciorają w Diablo III.
Załóżmy, że mamy postać na 60 poziomie doświadczenia i 100 poziomie Paragon i postanowimy stworzyć nową postać. Nasz nowo wykreowany heros od razu posiadać będzie bonusy, które zapewnia 100 poziom Paragon. Opcja jest dostępna dla każdej postaci stworzonej na tym samym koncie, co postać, która posiada już wbite poziomy Paragon. Jest to świetna wiadomość dla wszystkich, którzy po setkach godzin z jedną postacią chcą spróbować czegoś nowego, ale boją się, że znajdą po drodze złom, a nie same unikalne przedmioty. Z tak dużą przewagą w szansie na znalezienie magicznych broni i ekwipunku, gra nowymi postaciami będzie samą przyjemnością.
Kolejną rzeczą, której pecetowcy zazdroszczą użytkownikom konsol jest zwiększona szansa na znalezienie przedmiotów unikalnych, z tego co pisał mi Musiol, ma 20 poziom postaci, a znalazł już ponad tuzin unikalnych części wyposażenia. Wprawdzie Blizzard zapowiada zmiany wraz z wprowadzeniem na PC dodatku Reaper of Souls i systemu Loot 2.0, ale na to przyjdzie im jeszcze sporo poczekać.
Diablo III zbiera świetne oceny, a zdaniem wielu wersja na konsole jest przyjemniejsza i nie wymaga wielu setek godzin biegania po tych samych lokacjach w poszukiwaniu dobrych przedmiotów. Jedni uznają to za zbezczeszczenie tego co jest trzonem serii, czyli wycieczek po lepsze przedmioty i liczenie, że tym razem faktycznie coś znajdziemy, a drudzy, którzy nie lubią tłuc w kółko tych samych przeciwników, będą w siódmym piekle.
źródło: rebelgaming