XCOM: Enemy Within jest za duże, by być wydawanym jako DLC na konsolach

W Seattle trwa PAX Prime, gdzie wielu wydawców prezentuje swoje najlepsze, growe tytuły. Jednym z nich jest 2k Games, które ostro promuje zapowiedziane XCOM: Enemy Within, które będzie dodatkiem do XCOM: Enemy Unknown.W Seattle trwa PAX Prime, gdzie wielu wydawców prezentuje swoje najlepsze, growe tytuły. Jednym z nich jest 2k Games, które ostro promuje zapowiedziane XCOM: Enemy Within, które będzie dodatkiem do XCOM: Enemy Unknown.
Niestety, ale na konsolach dodatek będzie wydany w osobnym pudełku, ale w zamian będzie zawierał podstawkę i wydane do tej pory DLC. Dlaczego podjęto taką a nie inną decyzję, skoro na pecetach gracze będą mogli pobrać tylko sam dodatek?
Na to pytanie odpowiedział Garth DeAngelis, z którym mieliśmy przyjemność przeprowadzić rok temu wywiad odnośnie podstawki [XCOM: Enemy Unknown]:
Pobranie dużego DLC na PC nie stanowi żadnego problemu, ale kiedy mamy do czynienia z konsolami, plik okazał się zbyt duży. Jeśli chcieliśmy dostarczyć tę samą zawartość pecetowcom i konsolowcom, musieliśmy wydać rozszerzenie na osobnej płytce. Tak dużego dodatku nie dałoby się wprowadzić za pomocą patcha.




Jak zapewnia Garth, ogrom dodatku przytłoczy fanów: Nowe jednostki, nowe ulepszenia, a nawet zmiany w systemie umiejętności. Praktycznie każdy aspekt gry przeżył mniejszą lub większą przeróbkę.
Dodatek do XCOM: Enemy Unknown zadebiutuje już 12 listopada.