Co potrafi Geralt oprócz machania mieczem?
Jak większość z Was powinna wiedzieć, Wiedźmini doskonale znają się nie tylko na machaniu mieczem. Owszem, to doskonali wojownicy, jednak w starciach z ludźmi i potworami często wspomagają się również magią. Nie umknęło to ekipie CD Projekt RED, która obiecuje, że rozwinie magiczne zdolności bohatera.Jak większość z Was powinna wiedzieć, Wiedźmini doskonale znają się nie tylko na machaniu mieczem. Owszem, to doskonali wojownicy, jednak w starciach z ludźmi i potworami często wspomagają się również magią. Nie umknęło to ekipie CD Projekt RED, która obiecuje, że rozwinie magiczne zdolności bohatera.
Maciej Szcześnik miał okazję porozmawiać na ten temat z redakcją serwisu ClickOnline. Jak powiedział:
Na początku, Geralt będzie korzystał z pięciu znaków. Na tym jednak się nie kończy, gdyż w Wiedźminie 3 wprowadzimy możliwości, które podwoją ilość dostępnych znaków. Te "wersje alternatywne" będą odblokowywane w trakcie rozwoju bohatera, jednak nie wydaje mi się, byście mieli odnieść wrażenie, że to tylko silniejsze wersje tych samych zaklęć - zaoferują bowiem zupełnie nowe zastosowania.
Jakie? Szcześnik posłużył się przykładem znaku Aard, który w podstawowej wersji pozwala na utworzenie fali kinetycznej, jaka pozwala na oszołomienie przeciwnika i na moment go unieruchamia. Z czasem jednak będziemy mogli odblokować jej "alternatywę", dzięki której Aard odrzuci wszystkich przeciwników znajdujących się na jego drodze. Kombinowania z nowymi zdolnościami będzie zatem naprawdę sporo.