Paweł Musiolik Paweł Musiolik 22.07.2013 15:20
Twórcy nadal nie rozgryźli jak wykorzystać możliwości jakie daje PlayStation 4
396V

Twórcy nadal nie rozgryźli jak wykorzystać możliwości jakie daje PlayStation 4

Do premiery PlayStation 4 będziemy mogli zapoznać się z różnorakimi wypowiedziami deweloperów, którzy tworzą na PlayStation 4 swoje produkcje. Będą to zarówno wypowiedzi pozytywny - jakich aktualnie mamy dużo, ale i pewno trafią się te negatywne. Od czasu do czasu pojawią się dosyć ciekawe, jak chociażby ta płynąca z ust Sama Abbota - pracownika studia Compulsions Games.
Do premiery PlayStation 4 będziemy mogli zapoznać się z różnorakimi wypowiedziami deweloperów, którzy tworzą na PlayStation 4 swoje produkcje. Będą to zarówno wypowiedzi pozytywny - jakich aktualnie mamy dużo, ale i pewno trafią się te negatywne. Od czasu do czasu pojawią się dosyć ciekawe, jak chociażby ta płynąca z ust Sama Abbota - pracownika studia Compulsions Games.

Abbot pracuje aktualnie nad Contrast, które pojawi się na PS4, Xbox 360, PC i PS3, więc jako tako ma porównanie między sprzętami. Redaktor serwisu Gamekicker zapytał go o wykorzystanie możliwości jakie niesie z sobą PlayStation 4  swoją architekturą. Odpowiedź była właśnie taka, jak widzicie w tytule.
Haha, architektura PS4 pozwala na łatwe przejście na platformę. Jest tak dużo pamięci i tyle dostępnych rdzeni. Nadal głowimy się jak z tego odpowiednio skorzystać.

Dodatkowo Abbot odniósł się także do przenoszenia kodu z PC na PS4:
Jest bez wątpienia znacznie łatwiej niż na tej generacji, gdzie konsole miały egzotyczną architekturę w porównaniu z PC. Jednak nie jest to proste "kopiuj-wklej". Myślę jednak, że po upływie kilku miesięcy, gdy branże pozna dokładnie PS4 będzie znacznie łatwiej przenosić i tworzyć.

Sam jestem ciekaw ile produkcji zostanie przeniesione z PC-ta z racji teoretycznej "łatwości" takiego czynu. Jeśli już, to oczywiście niech pojawiają się najlepsze produkcje.

Tagi: Compulsions Games contrast playstation 4 Sam Abbott