Paweł Musiolik Paweł Musiolik 18.07.2013 11:38
Od Sony Japan Studios wymaga się tworzenia gier wyjątkowych
253V

Od Sony Japan Studios wymaga się tworzenia gier wyjątkowych

Ostatnio całkiem ciekawe wywiady z pracownikami Sony przewijają się w internecie. Nie tak dawno miejsce miało Sony PlayFest, gdzie ekipa PlayStation Lifestyle miała okazję porozmawiać z producentem gry Puppeteer - Gavinem Moore. Zdradził on całkiem interesujący podział ról jaki panuje wśród deweloperów Sony.
Ostatnio całkiem ciekawe wywiady z pracownikami Sony przewijają się w internecie. Nie tak dawno miejsce miało Sony PlayFest, gdzie ekipa PlayStation Lifestyle miała okazję porozmawiać z producentem gry Puppeteer - Gavinem Moore. Zdradził on całkiem interesujący podział ról jaki panuje wśród deweloperów Sony.
Jako deweloper, ekipa Naughty Dog i Santa Monica mają polecenie tworzyć ogromne gry AAA, będące odpowiednikiem Hollywoodzkich blockbusterów. Od nas jako Sony Japan Studios wymaga się czegoś kompletnie innego. Mamy tworzyć gry, których nikt inny nie zrobi, które nie są możliwe do zrobienia na innej konsoli. To trochę szalone bo nasza ekipa to grupa ludzi pokręconych z pokręconymi pomysłami. Jesteśmy poniekąd zostawieni sami ze swoimi pomysłami. Oczywiście mamy spotkania gdzie dostajemy zielone światło lub nie, ale z racji tego, że ekipy są dużo mniejsze, to Sony chętniej ryzykuje i pozwala nam być bardzo kreatywnymi.

Przypomnijmy, że aktualnie Sony Japan Studios w produkcji ma Rain, Knack, The Last Guardian i Freedom Wars, a wcześniej otrzymaliśmy między innymi Tokyo Jungle. Jak widać w porównaniu z innymi ekipami - pomysły różnorodne i często pokręcone. I to się chwali.

Tagi: gavin moore sony japan studios