Watch Dogs na konsolach obecnej generacji nie będzie uboższą grą

Twórcy ze studia Ubisoft dziś powiedzieli, że ich nowa pozycja - Watch Dogs, nie będzie uboższa na konsolach obecnej generacji - PlayStation 3 oraz Xbox 360. Oczywiście, mówimy o porównaniu wersji gry z PlayStation 4/Xbox One. Niestety, w omawianym wpisie na blogu nie została wspomniana konsola Wii U.Twórcy ze studia Ubisoft dziś powiedzieli, że ich nowa pozycja - Watch Dogs, nie będzie uboższa na konsolach obecnej generacji - PlayStation 3 oraz Xbox 360. Oczywiście, mówimy o porównaniu wersji gry z PlayStation 4/Xbox One. Niestety, w omawianym wpisie na blogu nie została wspomniana konsola Wii U.
Twórcy rozpisali się dziś na temat swojej gry. Jedna z części wpisu poświęcona została silnikowi Disrupt, który był tworzony przez 4 lata. Opracowany został z myślą o nadchodzącej generacji konsol, jednakże jeśli chodzi o zawartość, nie będzie różnicy między starą/nową wersją sprzętu. Jak pisze jeden z twórców, Dominic Guay:
Wiedzieliśmy, że nowy sprzęt ukaże się przed premierą Watch Dogs, jednakże dalej chcemy wspierać Xbox 360 oraz PlayStation 3. Na wymienionych sprzętach musieliśmy obniżyć liczbę ludzi na ekranie, lecz to wciąż jest ta sama gra. Gracz nie będzie miał takiego poczucia zaludnienia miasta, ale nie powinno to wpłynąć na doświadczenia płynące z gry.




Do tego, parę słów od siebie dodał Colin Graham, odpowiedzialny za animacje:
Gracze będą wiedzieli, że niczego nie tracą pod względem zawartości pozycji, grając w wersję na konsole obecnej generacji. Jednakże gra na PS4 i Xbox One to pełne przeżycie. Dostaniemy lepsze shadery, efekty związane z wiatrem i pogodą będą robiły większe wrażenie a efekty cząsteczkowe także stoją na lepszym poziomie.
Jak widać, silnik Disrupt pozwoli na pełnoprawną wersję gry na PS3. Jednakże jak sami twórcy wspominają, docelowo gra została tworzona Xbox One oraz PlayStation 4. Mechanika zostanie bez zmian, ale kompromisy w warstwie wizualnej będą mocno widoczne - ciekawe, na jak dużym poziomie.