Słowo o technologii stojącej za Call of Duty: Ghosts

Gry
419V
Słowo o technologii stojącej za Call of Duty: Ghosts
nariko_X | 23.05.2013, 13:25
PS4 PS3

Studio Infinity Ward potwierdziło dzisiaj, że Call of Duty: Ghosts trafi zarówno na PlayStation 3, jak i na PlayStation 4. Ekipa na tym jednak nie poprzestała i wrzuciła do Sieci filmik, który skupia się na prezentacji technologii, jaka stoi za tym tytułem.Studio Infinity Ward potwierdziło dzisiaj, że Call of Duty: Ghosts trafi zarówno na PlayStation 3, jak i na PlayStation 4. Ekipa na tym jednak nie poprzestała i wrzuciła do Sieci filmik, który skupia się na prezentacji technologii, jaka stoi za tym tytułem.

Call of Duty: Ghosts będzie działać na nowym silniku graficznym, który ma wykorzystać możliwości kolejnej generacji konsol. Zaprezentowane przez Infinity Ward porównanie wskazuje na gigantyczny skok graficzny, jaki dokonał się pomiędzy Modern Warfare 3, a Ghosts. Filmik, który możecie zobaczyć poniżej, ujrzał światło dzienne na konferencji Microsoftu, na której został zapowiedziany Xbox One.


http://youtu.be/0fv__G6KJQ8

Opublikowany niedawno zwiastun nie dawał jednak takiego obrazu tej produkcji, toteż szumne zapowiedzi studia mogą zderzyć się z brutalną rzeczywistością. Chyba, że ekipa da nam wyraźny dowód tego, że należycie wykorzystają opracowaną przez siebie technologię.

Warto przy tym nadmienić, że Infinity Ward potwierdziło, iż jest to silnik, z jakiego studio korzystało do tej pory, który jednak doczekał się gruntownych zmian. Deweloperzy są zdania, że zbudowanie nowej technologii od podstaw "jest niemożliwe w ciągu dwóch lat".

Źródło: własne

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper