Paweł Musiolik Paweł Musiolik 10.05.2013 09:54
Kampania marketingowa PlayStation 4 dotyczyć będzie wspaniałości konsoli
455V

Kampania marketingowa PlayStation 4 dotyczyć będzie wspaniałości konsoli

Sony od zawsze słynęło z fantastycznych reklam swoich konsol. Pamiętne wykorzystanie postaci Crasha do wbijania szpil Nintendo podczas premiery PlayStation, reklamówki Lyncha w erze PlayStation 2, czy pamiętna seria z Kevinem Butlerem gdy PS3 rozwinęło skrzydła. PlayStation 4 ma być nowym rozdaniem w Sony, dlatego inwestycja w marketing musi być znacząca, a hasło chwytliwe. I jeśli przeciek z agencji reklamowej okaże się prawdą, to będzie na nas czekać "wspaniałość".
Sony od zawsze słynęło z fantastycznych reklam swoich konsol. Pamiętne wykorzystanie postaci Crasha do wbijania szpil Nintendo podczas premiery PlayStation, reklamówki Lyncha w erze PlayStation 2, czy pamiętna seria z Kevinem Butlerem gdy PS3 rozwinęło skrzydła. PlayStation 4 ma być nowym rozdaniem w Sony, dlatego inwestycja w marketing musi być znacząca, a hasło chwytliwe. I jeśli przeciek z agencji reklamowej okaże się prawdą, to będzie na nas czekać "wspaniałość".

Jak donosi serwis Siliconera, agencja reklamowa, która zajmować będzie się kampanią marketingową PS4 poprzez swoją nieuwagę zdradziła slogan jaki będzie towarzyszyć konsoli. Ma to być "Greatness awaits", które jasno wskazywać będzie jak fantastycznym sprzętem jest PS4. Jak można przeczytać na rozpisce, całość rozpocznie się słowami "Jak śmiesz nie być wspaniały?", by później zwykły mężczyzna doznał niesamowitych wrażeń. Później stopniowo poznajemy wspaniałość konsoli i tego co zaoferuje.

Kliknięcie powiększy obrazek

Jakie jest prawdopodobieństwo tego, że wyciek jest prawdziwy? Ogromne. Te same źródło ujawniło swego czasu, że PSP będzie reklamowane sloganem "Step your game up" zanim Sony ogłosiło to oficjalnie na E3. Trzeba przyznać, że hasło chwytliwe. Oby tylko realizacja była na wysokim poziomie.

Tagi: playstation 4