2K Games nie boi się konkurencji - The Bureau: XCOM Declassified "celuje w inną grupę odbiorców"

Ekipa 2K Marin w pocie czoła pracuje obecnie nad The Bureau: XCOM Declassified, którego debiut został ustalony na sierpień bieżącego roku. 2K Games doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak silna będzie konkurencja w tym okresie, jednak ani trochę jej się nie obawia. Powód jest prozaiczny.Ekipa 2K Marin w pocie czoła pracuje obecnie nad The Bureau: XCOM Declassified, którego debiut został ustalony na sierpień bieżącego roku. 2K Games doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak silna będzie konkurencja w tym okresie, jednak ani trochę jej się nie obawia. Powód jest prozaiczny.
Redakcja MCV wzięła na spytki jednego z przedstawicieli firmy, który w następujący sposób odniósł się do tej sytuacji:
Elementy gry strategicznej, nietypowy setting i silna narracja wyróżniają ten tytuł z tłumu. Celujemy w inną grupę odbiorców, toteż kampania marketingowa będzie "inna".




musi stawić czoła nie tylko Lost Planet 3, lecz także Splinter Cell: Blacklist oraz Saints Row 4. Czy to się uda? Zobaczymy...