"Premiera konsol nowej generacji to idealny moment na wprowadzenie nowych marek"

Od jak dawna narzekamy na brak nowych marek i panujący w branży "zastój"? Cóż... od bardzo dawna. Powinniśmy być jednak dobrej myśli, bowiem wielu deweloperów i wydawców uważa, że premiera konsol nowej generacji to idealny moment na wprowadzenie zmian w tej materii. Ostatnio głos w tej sprawie zabrał Yannis Mallat z Ubisoft Montreal.Od jak dawna narzekamy na brak nowych marek i panujący w branży "zastój"? Cóż... od bardzo dawna. Powinniśmy być jednak dobrej myśli, bowiem wielu deweloperów i wydawców uważa, że premiera konsol nowej generacji to idealny moment na wprowadzenie zmian w tej materii. Ostatnio głos w tej sprawie zabrał Yannis Mallat z Ubisoft Montreal.
Jak powiedział w wywiadzie dla serwisu Computer and Video Games:
To zawsze był dobry moment na wprowadzanie nowych marek, ponieważ czasami tworzy się gry, które nie poradziłyby sobie na poprzednich platformach. Innym powodem jest fakt, że można skorzystać z dynamiki, jaka ma miejsce w momencie premiery nowego sprzętu.




Z drugiej strony jednak żeby odnieść sukces, należy zaprezentować coś naprawdę świeżego:
Potrzeba jednak czegoś świeżego, co zaprezentowałoby możliwości nowego sprzętu.
Mallat
przywołał tutaj przykład Assassin's Creed - jego zdaniem dzięki właśnie tej produkcji, gracze mogli zrozumieć, co naprawdę oznacza zwrot "konsola nowej generacji".
Czy tylko Watch Dogs i Assassin's Creed IV: Black Flag mają zaprezentować możliwości next-genów? A może francuski wydawca ma jeszcze kilka asów w rękawie? Odpowiedzi na te pytania poznamy już 10 czerwca, kiedy to odbędzie się konferencja Ubisoftu na tegorocznych targach E3.