Przeciwnicy w GRID 2 nie dadzą sobie w kaszę dmuchać

Im bliżej do premiery drugiej odsłony cyklu GRID, tym bardziej "wylewna" staje się ekipa Codemasters Racing. Twórcy ujawnili już całą masę informacji na temat tej produkcji, jednak nie zamierzają na tym poprzestać. Dzisiaj nie tylko możemy dowiedzieć się co nieco o zachowaniu przeciwników, lecz także rzucić okiem na opcje związane z modyfikacjami naszych czterech kółek.Im bliżej do premiery drugiej odsłony cyklu GRID, tym bardziej "wylewna" staje się ekipa Codemasters Racing. Twórcy ujawnili już całą masę informacji na temat tej produkcji, jednak nie zamierzają na tym poprzestać. Dzisiaj nie tylko możemy dowiedzieć się co nieco o zachowaniu przeciwników, lecz także rzucić okiem na opcje związane z modyfikacjami naszych czterech kółek.
Iain Smith zdradził na łamach serwisu GamingBolt, że usprawnienia, jakich doczekał się GRID 2, nie ominęły również Sztucznej Inteligencji. Jak powiedział:
Dorzuciliśmy do naszej Sztucznej Inteligencji parametry, które pozwalają nam na miksowanie parametrów kierowców i przełożenie tego na ich zachowanie na torze.
Moim ulubionym ulepszeniem jest dynamiczne zachowanie SI - jeśli przeciwnik zostanie wytrącony ze swojej "komfortowej strefy", zacznie zachowywać się zupełnie inaczej, aniżeli standardowo. Jeśli zostaną do tego zmuszeni, będą nawet przepychać się na torze, byle tylko zająć pierwsze miejsce.




Trzeba przyznać, że brzmi naprawdę nieźle. Nieźle prezentuje się również "kustomizacja" - na poniższym, trwającym niemal godzinę materiale wideo, możecie zobaczyć, co takiego przygotowali dla nas w tej materii deweloperzy. Jak widać, możliwości będzie sporo, więc każdy będzie mógł dostosować swój samochód do własnego widzimisię.
http://youtu.be/0R09lpBmFr4
GRID 2 ma zadebiutować 31 maja.