Unreal Engine 4 porzuca jedną z największych nowości w silniku

Gry
623V
Unreal Engine 4 porzuca jedną z największych nowości w silniku
Paweł Musiolik | 10.04.2013, 17:49
PS4

Czwarte wydanie silnika Unreal miało przynieść gigantyczne zmiany dla deweloperów, którzy postanowią go używać. Usprawnione miało zostać tworzenie gier, dodane miały zostać rozwiązania, których nie ma w innych silnikach. Jednym z nich było globalne oświetlenie zwane tutaj SVOGI (Sparse Voxel Octree Global Illumination), które było przewagą PC-tów nad konsolami. Właśnie - było.Czwarte wydanie silnika Unreal miało przynieść gigantyczne zmiany dla deweloperów, którzy postanowią go używać. Usprawnione miało zostać tworzenie gier, dodane miały zostać rozwiązania, których nie ma w innych silnikach. Jednym z nich było globalne oświetlenie zwane tutaj SVOGI (Sparse Voxel Octree Global Illumination), które było przewagą PC-tów nad konsolami. Właśnie - było.

Na oficjalnym forum UDK pojawił się wpis, który informuje, że Epic Games jak na razie w pierwszym wydaniu UE4 zarzuca tę technikę. Dlaczego?

Nie mamy jeszcze rozwiązania, które pozwoli na użycie dynamicznego oświetlenia na pełni dynamicznej ścieżce światła. Mamy nadzieję, że ten problem rozwiążemy w przyszłości.
Dalsza część tekstu pod wideo

Różnicę widać gdy porówna się PC-towe demo Elemental z konsolowym odpowiednikiem. Do wglądu poniżej. Tak więc kolejny gwóźdź, który wbijają producenci fanbojom PC-tów, walczących ostatnio coraz mocniej z konsolami.

http://youtu.be/gtfCWYjOsvI

Źródło: własne

Komentarze (55)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper