Paradox Interactive i konsole - port, czy nowa produkcja?

znamy głównie jako studio, tworzące gry wyłącznie na komputery osobiste. Jak wiemy, twórcy pojawili się w liście firm tworzących gry na PlayStation 4. Gordon Van Dyke, jeden z producentów, rozmawiał z portalem Joystiq w trakcie GDC w San Francisco.Paradox Interactive znamy głównie jako studio, tworzące gry wyłącznie na komputery osobiste. Jak wiemy, twórcy pojawili się w liście firm tworzących gry na PlayStation 4. Gordon Van Dyke, jeden z producentów, rozmawiał z portalem Joystiq w trakcie GDC w San Francisco.
http://youtu.be/peG7-GKRcWE
Jak Van Dyke twierdzi, twórcy nie są pewni jaką grę wypuszczą na PlayStation 4. Tak czy inaczej, cokolwiek to będzie - czy port istniejącej produkcji (za przykład podał War of the Roses), lub coś, czego jeszcze nie widzieliśmy - nie będzie to "tani port z PC na konsolę".
Najpierw musimy mieć pewność, że gra będzie działać na danym sprzęcie. Szczęśliwie, dużo łatwiej tworzyć gry na PlayStation 4 niż miało to miejsce w przypadku poprzedniej generacji. Sony wyeliminowało wiele przeszkód, teraz proces jest zdecydowanie bardziej przystępny.




W takim wypadku czekamy na kolejne informacje. Wygląda na to, że tworzenie gier na PS4 będzie faktycznie dużo łatwiejsze, niż miało to miejsce w przypadku PS3 - w końcu co chwilę słyszymy takie głosy.