Twórcy Spec Ops: The Line pracują nad FPS-em nowej generacji

Kilka dni temu donosiliśmy Wam o tym, że twórcy gry Spec Ops: The Line - ekipa Yager - rozpoczynają produkcję tytułu przeznaczonego na konsole nowej generacji. Timo Ullmann zdradził w rozmowie z redakcją magazynu Edge, że tym razem jego zespół dostarczy nam... strzelaninę FPP.Kilka dni temu donosiliśmy Wam o tym, że twórcy gry Spec Ops: The Line - ekipa Yager - rozpoczynają produkcję tytułu przeznaczonego na konsole nowej generacji. Timo Ullmann zdradził w rozmowie z redakcją magazynu Edge, że tym razem jego zespół dostarczy nam... strzelaninę FPP.
Jak sam przyznał, choć będzie to komercyjny tytuł, deweloperzy postarają się zaproponować nam kilka nowych, niespotykanych dotąd rozwiązań:
Po pięciu latach pracy nad Spec Ops, nadeszła pora, by zrobić coś innego, dzięki czemu nie zostaniemy uwięzieni i nie będziemy tworzyć wyłącznie wojennych strzelanin. Wciąż musimy jednak pozostać komercyjni - o czym przekonaliśmy się na własnej skórze - ale jesteśmy też niezależni, co pozwala nam na nieograniczoną kreatywność (...). Co zaskakujące, nawet w 2012 roku gry takie jak Dishonored i Dragon's Dogma udowodniły, że gracze są zainteresowani nowymi pomysłami. Nigdy nie mieliśmy tylu platform i modeli biznesowych, więc jest to dobry moment na nową markę. Po siedmioletnim cyklu życiowym konsol, ludzie tęsknią za czymś nowym - dotyczy to zarówno graczy, jak i wydawców - co bardzo nam odpowiada.




Niestety, nie znamy żadnych konkretnych informacji na temat tworzonej przez Yager produkcji (ba, nie ujawniono nawet jej tytułu), więc musimy uzbroić się w cierpliwość. Na ten moment wiemy jedynie tyle, że będzie ona hulać na Unreal Engine 4, a więcej konkretów zostanie ujawnionych w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Czyżby twórcy celowali w tegoroczne E3?