Główny projektant opowiada o Battlefield 3: End Game

Główny projektant pracujący nad dodatkiem do Battlefielda 3 opowiada o stworzonym przez studio rozszerzeniu. Opisane i wyjaśnione zostają motywy kierujące teamem podczas tworzenia każdej z czterech nowych map. Pojazdy oraz nowe tryby również nie zostaną pozostawione bez komentarza. Główny projektant pracujący nad dodatkiem do Battlefielda 3 opowiada o stworzonym przez studio rozszerzeniu. Opisane i wyjaśnione zostają motywy kierujące teamem podczas tworzenia każdej z czterech nowych map. Pojazdy oraz nowe tryby również nie zostaną pozostawione bez komentarza.
Mamy mapę zimową - Sabalan Pipeline, kolejne jest Nebandan Flats - wielka pustynia, na której panuje gorące lato. Następnie mamy planszę jesienną - Operation Riverside i na końcu wiosenny Kiasar Railroad, bujny, zielony las.




W taki sposób Niklas Fegraeus opisuje nowe plansze, na których przyjdzie nam stoczyć niejedną walkę. Na każdej z map panuje inna pora roku. Padło też kilka słów dotyczących nowego pojazdu typu Dropship.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UKnnBiZeqrE#!