Paweł Musiolik Paweł Musiolik 13.02.2013 14:00
Polacy nie czytają recenzji. Bardzo dobra sprzedaż Medal of Honor: Warfighter
345V

Polacy nie czytają recenzji. Bardzo dobra sprzedaż Medal of Honor: Warfighter

Skąd taki śmiały wniosek w tytule? Jeśli weźmiemy na blat oceny jakie otrzymała najnowsza odsłona serii Medal of Honor, dołożymy do tego treść recenzji i zestawimy to z bardzo dobrą sprzedażą tego tytułu w naszym kraju, to tylko takie stwierdzenie może się nasunąć. Oceniane bardzo średnio przez redaktorów na całym świecie, Warfighter przyczyniło się do zawieszenia marki na czas nieokreślony. Mimo to, w naszym nadwiślańskim kraju gra cieszy się wielką popularnością...
Skąd taki śmiały wniosek w tytule? Jeśli weźmiemy na blat oceny jakie otrzymała najnowsza odsłona serii Medal of Honor, dołożymy do tego treść recenzji i zestawimy to z bardzo dobrą sprzedażą tego tytułu w naszym kraju, to tylko takie stwierdzenie może się nasunąć. Oceniane bardzo średnio przez redaktorów na całym świecie, Warfighter przyczyniło się do zawieszenia marki na czas nieokreślony. Mimo to, w naszym nadwiślańskim kraju gra cieszy się wielką popularnością...

Polski oddział Electronic Arts poinformował, że  do dnia 12.02.2013 sprzedano 50 tysięcy kopii gry na wszystkie trzy platformy, co jest wynikiem dobrym jak na Polskę. W kraju w którym większość nadal woli pobrać grę z torrenta, marketing z jednostką GROM udał się bardzo dobrze, dzięki czemu polski oddział EA ma co świętować. Szkoda tylko, że to są gorzkie łzy dla całej społeczności Medal of Honor.

Z tej też okazji, obniżona zostaje sugerowana cena gry, którą na konsole będzie można nabyć już za 119 złotych (plus ewentualne promocje w sklepach). My mimo wszystko wyniku gratulujemy, ale życzymy wypuszczania lepszych gier, co jak pokazał Battlefield 3 - przekładają się na lepszą sprzedaż.

Tagi: danger close Electronic Arts Medal of Honor: Warfighter polska