Insomniac uspokaja graczy - Fuse przechodzi ostatnie szlify
Pod koniec stycznia światło dzienne ujrzała wiadomość, iż premiera Fuse została przesunięta na pierwszy kwartał roku fiskalnego 2014, a więc okres od kwietnia do czerwca 2013. Dzisiaj studio Insomniac podzieliło się z nami informacjami na temat powodów, dla których podjęto taką decyzję.Pod koniec stycznia światło dzienne ujrzała wiadomość, iż premiera Fuse została przesunięta na pierwszy kwartał roku fiskalnego 2014, a więc okres od kwietnia do czerwca 2013. Dzisiaj studio Insomniac podzieliło się z nami informacjami na temat powodów, dla których podjęto taką decyzję.
Zgodnie z tym, co napisałem w tytule niniejszej publikacji, gra przechodzi obecnie ostatnie szlify. Zmiany obejmują przede wszystkim zmniejszenie liczby fal wrogów, gdyż w chwili, w której gracze nie byliby w stanie poczynić wystarczających postępów, tych podobno było zbyt wiele. Ponadto deweloperzy usprawniają walki z bossami, które mają na celu uczynienie ich jeszcze bardziej zróżnicowanymi. Ostatnią zmianę, która jest wprowadzana w ostatnim momencie, stanowi zaimplementowanie do rozgrywki fragmentów, w których czteroosobowa drużyna zostaje podzielona na dwa zespoły.
Twórcy obiecują, że wprowadzone przez nich zmiany mają na celu uczynienie rozgrywki "jeszcze bardziej intensywną i dającą jeszcze więcej frajdy".
Po więcej informacji na temat omawianej produkcji zapraszamy do naszej zapowiedzi.