vergil vergil 04.02.2013 10:44
"Koch Media nie ma ambicji, by stać się drugim THQ"
216V

"Koch Media nie ma ambicji, by stać się drugim THQ"

Firma THQ powolutku przechodzi już do historii, natomiast wszyscy, którzy kupili od niej poszczególne marki, z pewnością cieszą się z odniesionego sukcesu. Szefostwo Koch Media, wydawcy takich gier jak choćby serii Dead Island, nie kryje zadowolenia, bo dzięki temu firma stała się bardziej rozpoznawalna w całej branży. Mimo wszystko firma obiecują, że nie zamierzają stać się "drugim THQ" - wolą bowiem podążać własną ścieżką.
Firma THQ powolutku przechodzi już do historii, natomiast wszyscy, którzy kupili od niej poszczególne marki, z pewnością cieszą się z odniesionego sukcesu. Szefostwo Koch Media, wydawcy takich gier jak choćby serii Dead Island, nie kryje zadowolenia, bo dzięki temu firma stała się bardziej rozpoznawalna w całej branży. Mimo wszystko firma obiecują, że nie zamierzają stać się "drugim THQ" - wolą bowiem podążać własną ścieżką.

Jak powiedział prezes firmy - Klemens Kundratitz - w rozmowie z redaktorami serwisu GameIndustry.biz:
Wielu ludzi tak naprawdę nie widzi nas jako branżowego gracza. Nie rozumieją co takiego robimy. Doceniam to, że teraz wychodzimy z cienia wraz z nowymi IP, ale, co musimy zaznaczyć, nie mamy ambicji, by być następnym THQ.

Kundratitz podkreślił również, że w jego firmie pracują wyłącznie prawdziwi pasjonaci, którzy nie kopiują pomysłów innych, lecz starają się wymyślać własne:
Zawsze staraliśmy się znaleźć naszą własną drogę i robić interesy w sposób, który jest prawidłowy dla nas. Nie chcemy kopiować pomysłów na sukces od innych.

Koch Media rośnie zatem w siłę - miejmy nadzieję, że firma wykorzysta potencjał drzemiący w nabytych przez nią seriach. Wszak Saints Row i marka Metro 2033 to niekwestionowane hity, które, po zainwestowaniu odpowiedniej ilości środków pieniężnych, mogą jeszcze sporo namieszać w całej branży.

Tagi: Deep Silver koch media saints row THQ Volition