"Koch Media nie ma ambicji, by stać się drugim THQ"
Firma THQ powolutku przechodzi już do historii, natomiast wszyscy, którzy kupili od niej poszczególne marki, z pewnością cieszą się z odniesionego sukcesu. Szefostwo Koch Media, wydawcy takich gier jak choćby serii Dead Island, nie kryje zadowolenia, bo dzięki temu firma stała się bardziej rozpoznawalna w całej branży. Mimo wszystko firma obiecują, że nie zamierzają stać się "drugim THQ" - wolą bowiem podążać własną ścieżką.Firma THQ powolutku przechodzi już do historii, natomiast wszyscy, którzy kupili od niej poszczególne marki, z pewnością cieszą się z odniesionego sukcesu. Szefostwo Koch Media, wydawcy takich gier jak choćby serii Dead Island, nie kryje zadowolenia, bo dzięki temu firma stała się bardziej rozpoznawalna w całej branży. Mimo wszystko firma obiecują, że nie zamierzają stać się "drugim THQ" - wolą bowiem podążać własną ścieżką.
Jak powiedział prezes firmy - Klemens Kundratitz - w rozmowie z redaktorami serwisu GameIndustry.biz:
Wielu ludzi tak naprawdę nie widzi nas jako branżowego gracza. Nie rozumieją co takiego robimy. Doceniam to, że teraz wychodzimy z cienia wraz z nowymi IP, ale, co musimy zaznaczyć, nie mamy ambicji, by być następnym THQ.
Kundratitz
podkreślił również, że w jego firmie pracują wyłącznie prawdziwi pasjonaci, którzy nie kopiują pomysłów innych, lecz starają się wymyślać własne:
Zawsze staraliśmy się znaleźć naszą własną drogę i robić interesy w sposób, który jest prawidłowy dla nas. Nie chcemy kopiować pomysłów na sukces od innych.
Koch Media
rośnie zatem w siłę - miejmy nadzieję, że firma wykorzysta potencjał drzemiący w nabytych przez nią seriach. Wszak Saints Row i marka Metro 2033 to niekwestionowane hity, które, po zainwestowaniu odpowiedniej ilości środków pieniężnych, mogą jeszcze sporo namieszać w całej branży.