Paweł Musiolik Paweł Musiolik 29.01.2013 21:00
PlayStation Vita mogła otrzymać nową Castlevanię
199V

PlayStation Vita mogła otrzymać nową Castlevanię

Nie ma co ukrywać, że ilość zapowiedzi nowych tytułów na PlayStation Vita nie powala. Owszem, mamy tytuły, którymi warto się zainteresować, ale w kwestii wsparcia twórców 3rd party wygląda to po prostu miernie. 3DS otrzyma na przykład Castlevanię: Lords of Shadow - Mirrors of Fate, które będzie bezpośrednim prequelem do Lords of Shadow 2. Dlaczego więc gra nie pojawi się na Vicie, skoro David Cox twierdzi, że konsola Sony jest mocniejsza?
Nie ma co ukrywać, że ilość zapowiedzi nowych tytułów na PlayStation Vita nie powala. Owszem, mamy tytuły, którymi warto się zainteresować, ale w kwestii wsparcia twórców 3rd party wygląda to po prostu miernie. 3DS otrzyma na przykład Castlevanię: Lords of Shadow - Mirrors of Fate, które będzie bezpośrednim prequelem do Lords of Shadow 2. Dlaczego więc gra nie pojawi się na Vicie, skoro David Cox twierdzi, że konsola Sony jest mocniejsza?

Problemem nie była moc konsoli, której nie brakuje według producenta obu gier, a decyzja designowa:
Vita mogłaby spokojnie odpalić ten tytuł. Ale gdy zobaczyłem prototyp na 3DS-ie, głębię trójwymiaru jaki oferuje konsola, postanowiłem, że ten sprzęt otrzyma ten tytuł. nie moglibyśmy tego powtórzyć na jakiejkolwiek innej platformie. Nie odrzucam Vity, ale jeśli mielibyśmy tworzyć grę na konsoli Sony, to chcielibyśmy wykorzystać jej najmocniejsze strony.

Dave przyznaje, że wersja na PS Vita wyglądałaby całkiem inaczej gdyby tylko powstała. Jednocześnie zaznacza, że Konami bardzo poważnie rozważało wydanie tego tytułu na Vitę, jednak wycofało się z tego pomysłu. Miejmy jednak nadzieję, że kiedyś Castlevania pojawi się w kieszeniach posiadaczy PlayStation Vita. Ogromną szkodą byłoby ominięcie takiego tytułu.

Tagi: castlevania: lords of shadow - mirrors of fate Konami mercury steam playstation vita