vergil vergil 29.01.2013 10:12
George Andreas z Rare przechodzi do SCEE
172V

George Andreas z Rare przechodzi do SCEE

George'a Andreasa śmiało można określić mianem weterana branży. Przez szesnaście lat pracy w studiu Rare, odegrał kluczową rolę w tworzeniu takich produkcji jak GoldenEye, Donkey Kong 64 czy choćby Viva Pinata. Co ciekawe, był on jedną z czołowych postaci, które uczestniczyły w powstawaniu technologii Kinect.
George'a Andreasa śmiało można określić mianem weterana branży. Przez szesnaście lat pracy w studiu Rare, odegrał kluczową rolę w tworzeniu takich produkcji jak GoldenEye, Donkey Kong 64 czy choćby Viva Pinata. Co ciekawe, był on jedną z czołowych postaci, które uczestniczyły w powstawaniu technologii Kinect.

Dlaczego o tym mówię? Ano dlatego, że, jak się okazuje, postanowił on pożegnać się z dotychczasowym pracodawcą i przejść na drugą stronę barykady. Jak bowiem donosi serwis Eurogamer.net, Andreas dołączył do Sony Computer Entertainment Europe, obejmując stanowisko dyrektora kreatywnego - jego nowym miejscem pracy będzie londyńskie biuro SCEE.

Co skłoniło go do podjęcia takiej decyzji? Tego nie wiemy, ale cieszymy się, że szeregi Sony zasiliła kolejna osoba z gigantycznym wręcz doświadczeniem. Gratulujemy i życzymy powodzenia!

Tagi: george andreas Microsoft Rare Sony Computer Entertainment Europe