George Andreas z Rare przechodzi do SCEE
śmiało można określić mianem weterana branży. Przez szesnaście lat pracy w studiu Rare, odegrał kluczową rolę w tworzeniu takich produkcji jak GoldenEye, Donkey Kong 64 czy choćby Viva Pinata. Co ciekawe, był on jedną z czołowych postaci, które uczestniczyły w powstawaniu technologii Kinect.George'a Andreasa śmiało można określić mianem weterana branży. Przez szesnaście lat pracy w studiu Rare, odegrał kluczową rolę w tworzeniu takich produkcji jak GoldenEye, Donkey Kong 64 czy choćby Viva Pinata. Co ciekawe, był on jedną z czołowych postaci, które uczestniczyły w powstawaniu technologii Kinect.
Dlaczego o tym mówię? Ano dlatego, że, jak się okazuje, postanowił on pożegnać się z dotychczasowym pracodawcą i przejść na drugą stronę barykady. Jak bowiem donosi serwis Eurogamer.net, Andreas dołączył do Sony Computer Entertainment Europe, obejmując stanowisko dyrektora kreatywnego - jego nowym miejscem pracy będzie londyńskie biuro SCEE.
Co skłoniło go do podjęcia takiej decyzji? Tego nie wiemy, ale cieszymy się, że szeregi Sony zasiliła kolejna osoba z gigantycznym wręcz doświadczeniem. Gratulujemy i życzymy powodzenia!