Paweł Musiolik Paweł Musiolik 24.01.2013 09:00
"Resident Evil: Revelations nie pasuje do PlayStation Vita"
260V

"Resident Evil: Revelations nie pasuje do PlayStation Vita"

Gdy Capcom oficjalnie potwierdził wydanie Resident Evil: Revelations, które do tej pory dostępne jedynie było na Nintendo 3DS, Mikołaj zastanawiał się dlaczego nie na PlayStation Vita, skoro byłoby to logiczne posunięcie. Jednak kolejny raz Capcom pokazuje, że logikę myślenia pojmuje inaczej i firma tłumaczy nam dlaczego Vita nie otrzymała Residenta. I cóż, odpowiedź jest tak samo głupia jak widzicie w tytule...
Gdy Capcom oficjalnie potwierdził wydanie Resident Evil: Revelations, które do tej pory dostępne jedynie było na Nintendo 3DS, Mikołaj zastanawiał się dlaczego nie na PlayStation Vita, skoro byłoby to logiczne posunięcie. Jednak kolejny raz Capcom pokazuje, że logikę myślenia pojmuje inaczej i firma tłumaczy nam dlaczego Vita nie otrzymała Residenta. I cóż, odpowiedź jest tak samo głupia jak widzicie w tytule...

Mike Lunn, product manager w Capcom postanowił skomentować brak Revelations na Vicie:
Postanowiliśmy stworzyć tego Residenta na nowe platformy i naszym celem było pokazanie gry na obrazie większego formatu, z dźwiękiem przestrzennym i tym podobne. Taki zestaw pozwala się wciągnąć graczowi w przeżywanie horroru.

Infrastruktura konsol przenośnych wymusza na nas kompletnie inne podejście do tworzenia gier. Nawet ekrany o których wspomniałem mają inną rozdzielczość.

Zaprawdę, odkrywcze twierdzenie, że konsole stacjonarne różnią się od przenośnych tym, że można je podpiąć do dużego TV. A można było po prostu powiedzieć, że sprzedaż Vity nie zachęca do tworzenia i przenoszenia gier. Ale lepiej bawić się w podchody i wymyślać głupie wymówki. Szkoda, że nikt nie widzi błędnego koła: nie tworzymy gier, bo konsola słabo się sprzedaje. A sprzedaje się słabo, bo nie ma gier.

Czasami można odnieść wrażenie, że w tej branży z logiką nikt nie jest za pan brat.

Tagi: Capcom playstation vita Resident Evil: Revelations HD