Battlefield 3 niekwestionowanym liderem FPS-ów w Polsce

Polski rynek gier jeszcze nie jest aż tak bardzo rozrośnięty jak zachodnie. Nieadekwatne zarobki do cen towarów i usług nie pozwalają dynamicznie się rozwijać. Ale nawet mimo tego, polski oddział Electronic Arts ma co świętować. Właśnie otrzymaliśmy informację, że w 12 miesięcy po premierze w naszym kraju sprzedano 250 tysięcy gier z logo Battlefield 3...Polski rynek gier jeszcze nie jest aż tak bardzo rozrośnięty jak zachodnie. Nieadekwatne zarobki do cen towarów i usług nie pozwalają dynamicznie się rozwijać. Ale nawet mimo tego, polski oddział Electronic Arts ma co świętować. Właśnie otrzymaliśmy informację, że w 12 miesięcy po premierze w naszym kraju sprzedano 250 tysięcy gier z logo Battlefield 3...
Oczywiście ćwierć miliona na wszystkie platformy. I mimo, że nie mamy dokładnych danych w wersji na PS3, to w notce prasowej jest mowa o 26% "zagarniętego" rynku dla konsoli Sony (dla porównania, Xbox 360 ma tylko 11%), co daje około 65 tysięcy sprzedanych gier. Jeśli zliczymy na wszystkie platformy także pakiety dodatków, wyjdzie nam 350 tysięcy.
Z tej też okazji, EA od dziś obniża cenę Battlefielda 3, dzięki czemu można nabyć grę taniej. A w ramach ciekawostki - zgodnie z ostatnimi informacjami LEM, Call of Duty: Modern Warfare 3 sprzedał się w naszym kraju na wszystkie platformy w 140 112 sztuk. Czyli o niecałą połowę mniej.