Sony głęboko przebudowuje swój dział marketingu

Europejski oddział Sony szykuje się do gigantycznych zmian, zwłaszcza jeśli chodzi o pole marketingowe. By skupić się na najważniejszych segmentach - grach, aparatach, smartfonach i telewizorach, Sony przygotowuje gigantyczne porządki w zakresie wydziałów odpowiedzialnych za PR. Z aktualnych dziesięciu, firma chce zrobić jeden konkretny i sprawny...Europejski oddział Sony szykuje się do gigantycznych zmian, zwłaszcza jeśli chodzi o pole marketingowe. By skupić się na najważniejszych segmentach - grach, aparatach, smartfonach i telewizorach, Sony przygotowuje gigantyczne porządki w zakresie wydziałów odpowiedzialnych za PR. Z aktualnych dziesięciu, firma chce zrobić jeden konkretny i sprawny...
Całością zarządzać będzie Gildas Pelliet, szef marketingu w Europe, który podzielił się paroma słowami komentarza:
Europa pozostaje rynkiem najważniejszym ze strategicznego punktu widzenia dla Sony. Międzynarodowa współpraca między naszym contentem, urządzeniami i siecią oraz zespołami odpowiedzialnymi za te sprawy pozwoli nam wykorzystać potencjał drzemiący w naszych produktach jeszcze bardziej.
Usuwając duplikujące się w zadaniach działy, poprawiając działania i skupiając się na najważniejszych rzeczach, jesteśmy w stanie dostarczać tego, na czym nam zależy - emocjonalne doświadczenia i inspiracje dla naszych klientów.




Całość ma zebrać najlepsze osoby z USA i Europy, które pracowały wcześniej w wielu innych oddziałach Sony.