Szaleństwo w Borderlands 2 to rzecz normalna

Fakt, że Borderlands 2 do miana poważnej gry nie aspiruje jest powszechnie znany. Gearbox Software dosłownie bawi się w procesie produkcyjnym wrzucając pokręcone postaci, dziwaczne bronie i masę humoru, który złamie nawet największego ponuraka. Do tej pory jednak mało kto zapytał kogoś z Gearbox o to, dlaczego właśnie w taki sposób robią Borderlands 2...Fakt, że Borderlands 2 do miana poważnej gry nie aspiruje jest powszechnie znany. Gearbox Software dosłownie bawi się w procesie produkcyjnym wrzucając pokręcone postaci, dziwaczne bronie i masę humoru, który złamie nawet największego ponuraka. Do tej pory jednak mało kto zapytał kogoś z Gearbox o to, dlaczego właśnie w taki sposób robią Borderlands 2...
Serwis CVG wziął na spytki Anthony Burcha, głównego scenarzystę gry. Oprócz wywiadu mamy nowy-stary fragment gry, który prezentowany był w trakcie targów Gamescom 2012.
http://youtu.be/NuhYvnTAqSk