Jak współcześnie powstaje grafika 2D?

W marcu mogliśmy zobaczyć, jak prezentuje się w akcji Skullgirls - nowa bijatyka tworzona dla hardkorowych fanów gatunku. Jak dokładnie powstawała śliczna grafika 2D do tego tytułu? Przyjrzyjmy się temu procesowi...
W marcu mogliśmy zobaczyć, jak prezentuje się w akcji Skullgirls - nowa bijatyka tworzona dla hardkorowych fanów gatunku. Jak dokładnie powstawała śliczna grafika 2D do tego tytułu? Przyjrzyjmy się temu procesowi...




Początek pracy jest identyczny, jak w przypadku tworzenia tytułów z trójwymiarową grafiką. Deweloperzy zaczynają jak zwykle od projektów-szkicy. Dopiero później przechodzi się do krótkich, rysowanych ręcznie animacji, które nie są jeszcze pokolorowane. Po zaakceptowaniu wstępnej sekwencji ruchów animatorzy wypełniają wszystkie luki, tak by uzyskać większą płynność ciosów. Po tym przychodzi pora na dodanie kolorów i odpowiednie umieszczenie sekwencji ruchów w kodzie gry. Efekt końcowy możemy podziwiać na końcu materiału.