Bijatyki nie mogą skupiać się na hardkorowcach

Gry
400V
Bijatyki nie mogą skupiać się na hardkorowcach
nariko_X | 20.07.2012, 18:00
PS3
Katsuhiro Harada

twierdzi, że producenci bijatyk nie mogą koncentrować się wyłącznie na hardkorowych graczach. Fakt, iż gra ma pokaźne grono oddanych miłośników wcale nie jest równoznaczny z odniesieniem przez nią sukcesu. Dlatego też, mordobicia muszą być przygotowane z myślą o mnie utalentowanych osobach.Katsuhiro Harada twierdzi, że producenci bijatyk nie mogą koncentrować się wyłącznie na hardkorowych graczach. Fakt, iż gra ma pokaźne grono oddanych miłośników wcale nie jest równoznaczny z odniesieniem przez nią sukcesu. Dlatego też, mordobicia muszą być przygotowane z myślą o mnie utalentowanych osobach.

Dalsza część tekstu pod wideo
To interesujące, że ocena zależy od grupy odbiorców - mogą to być hardkorowcy lub po prostu przeciętni gracze, a ich opinie będą się znacznie od siebie różnić. Jeśli chciałbyś zaspokoić wyłącznie core'owych fanów - tych, którzy uczestniczą w turniejach - jest tylko kilka elementów na których musiałbyś się skupić. Jeśli stworzysz produkcję, w której dopracowane są elementy, na jakie zwracają uwagę doświadczeni gracze, na pewno zostanie ona przez nich wysoko oceniona. To jednak nie oznacza, że zdobędzie ona szeroką popularność.

Tytuł musi dać ludziom poczucie, że mogą pokonać doświadczonego gracza przynajmniej raz na jakiś czas. To gra, więc musi dawać rozrywkę. Aktualnie łatwiej jest stworzyć produkcję, która przypadnie do gustu tylko hardkorowcom, bo dokładnie wiesz, czego od niej oczekują.

Miejmy nadzieję, że w Tekken Tag Tournament 2 uda mu się zadowolić zarówno hardkorowych fanów, jak i zupełnie nowych w temacie graczy...

Źródło: własne

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper