Square Enix: Luminous Engine może być za duży dla dysków Blu-Ray

Gry
362V
Square Enix: Luminous Engine może być za duży dla dysków Blu-Ray
Paweł Musiolik | 29.06.2012, 17:30
PS3

Konferencja developerów w Taipei przyniosła nam bardzo dużo ciekawych materiałów i wywiadów z twórcami, gdzie głównie przoduje Square Enix. Tym razem na temat swojego silnika następnej generacji wypowiedzieli się różni przedstawiciele firmy. Wniosek z ich słów? Luminous Engine to gigantyczny i przepotężny silnik, który może nie zmieścić się na płytach Blu-ray...Konferencja developerów w Taipei przyniosła nam bardzo dużo ciekawych materiałów i wywiadów z twórcami, gdzie głównie przoduje Square Enix. Tym razem na temat swojego silnika następnej generacji wypowiedzieli się różni przedstawiciele firmy. Wniosek z ich słów? Luminous Engine to gigantyczny i przepotężny silnik, który może nie zmieścić się na płytach Blu-ray...

Czego możemy dowiedzieć się ze słów Yoshihisa Hashimoto?

Jeśli chodzi o tła, które mogliście zobaczyć podczas pokazu Agni's Philosophy - góry, domy - używaliśmy dokładnie tych samych modeli co podczas scenek zrobionych przez Visual Works.

Oczywiście to są za duże dane by używać identycznych w grze, ale wygląd i odczucia pozostaną takie same. Jeśli będziemy mieli czas to poddamy je odpowiedniej kompresji. Teraz go nie mieliśmy, więc wrzuciliśmy modele w skali jakości 1:1.
Dalsza część tekstu pod wideo

Jednak z taką jakością wiążę się pewien problem:

Pomieszczenie tego na dysku Blu-ray w takiej jakości może być nie lada problemem. Może po prostu braknąć miejsca.

Luminous Engine będzie służył do osiągania jak najlepszej grafiki. Oczywiście naszym głównym celem jest stałe 60 klatek na sekundę. Potrzebne są do tego mocarne maszyny, ale one się pojawią. Naszym minimum jest robienie gier na takim poziomie jakościowym, jak mogliście zobaczyć na filmiku.

Oby następna generacja była powrotem starego, dobrego Square.

Źródło: własne

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper