Unreal Engine 4 długo nie doczeka się następcy
W najnowszym wydaniu magazynu Game Informer znalazła się nie tylko garść konkretów na temat nieodżałowanego Gears of War: Judgement (oddajcie nam People Can Fly!), ale i najnowszej technologii Epic Games. Przedstawiciele firmy twierdzą, że Unreal Engine 4 może wystarczyć na ponad dziesięć lat.W najnowszym wydaniu magazynu Game Informer znalazła się nie tylko garść konkretów na temat nieodżałowanego Gears of War: Judgement (oddajcie nam People Can Fly!), ale i najnowszej technologii Epic Games. Przedstawiciele firmy twierdzą, że Unreal Engine 4 może wystarczyć na ponad dziesięć lat.
Jak mówią:
Naszym nadrzędnym celem jest umożliwienie projektantom kontroli nad tak wieloma procesami produkcji, jak tylko jest to możliwe. Nasza technologia będzie żyła około dekady, a proces jej wdrażania rozpoczniemy wraz z premierą nowej generacji konsol.
Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę doczekać się filmiku, prezentującego UE4 w akcji. Co prawda pierwsze obrazki nie wydają się być aż tak piękne, jak można by tego oczekiwać, jednakże z wydawaniem jakichkolwiek werdyktów musimy wstrzymać się do momentu, w którym zobaczymy silnik Epic w ruchu.