Nowa łatka do Gran Turismo 5 wprowadzi parę znaczących zmian
Gry
387V
O Gran Turismo 6 możecie przeczytać niżej, a tutaj Polyphony Digital oficjalnie podaje listę zmian, które wejdą razem z łatką oznaczoną numerkiem 2.06. Co więc zostanie naprawione, co zmieniona i co nowego dojdzie po zainstalowaniu łatki?O Gran Turismo 6 możecie przeczytać niżej, a tutaj Polyphony Digital oficjalnie podaje listę zmian, które wejdą razem z łatką oznaczoną numerkiem 2.06. Co więc zostanie naprawione, co zmieniona i co nowego dojdzie po zainstalowaniu łatki?
Bez zbędnego przedłużania, poniżej lista zmian.
Uaktualnienia i nowe rzeczy
- Dodana opcja ustawienia muzyki i efektów dźwiękowych w Szybkim Wyścigu
- Dodano narzędzie kopii zapasowej zapisu stanu gry
- Dodano obsługę sekwencyjnej skrzyni biegów Guillemot “TH8 RS”
- Dodano “Performance Difference Adjustment” jako nagrodę w sezonowych eventach
- Force feedback dla kierownic “Driving Force GT”, “GT FORCE Pro”, “G25 Racing Wheel”, ” G27 Racing Wheel”, i ” T500 RS” został poprawiony
- Samochód z wyścigowymi zmianami pojawi się teraz w grupie Samochodów Wyścigowych
- Poprawiono kary za ścinanie zakrętów poza trasą
- Wystartowała usługa GT5 Photo Stream w której pojawiać będą się wszystkie zdjęcia z trybu Photo. Wszystko dostępne pod tym linkiem.
Poprawki
- Naprawiono błąd gdzie Karty i Ferrari F1 mogły jeździć z innymi samochodami
- Naprawiono rzadki błąd, który powodował zawieszanie się konsoli w trakcie wychodzenia z loży
- Naprawiono błąd który umożliwiał zakup opon do 125 SPL racing Kart w sklepie z rzeczami do tuningu (poprzednio zakupione opony zostaną unieważnione)
- Naprawiono błąd ze stabilnością jazdy Lancer Evolution X w trakcie używania kierownicy
- Naprawiono błąd który powodował błędne wyświetlanie koloru opon po ich zmianie
- Naprawiono błąd który występował w trakcie dodawania gazu w samochodach z napędem elektrycznym jeśli używane były inne kontrolery niż kierownica
- Naprawiono rzadki błąd, który powodował zawieszanie konsoli po zakończeniu wyścigu
- Naprawiono błąd, który powodował, że niemożliwe było słyszenie dźwięków własnego auta