Studio Santa Monica napędza kreatywność
Firma Sony znana jest między innymi z tego, że daje swoim deweloperom praktycznie zupełnie wolną rękę. To właśnie dlatego David Cage mógł stworzyć mocno nietypowe Heavy Rain (co wyszło nam zdecydowanie na dobre), a Jenova Chen powołał do życia, określane mianem doświadczenia, Journey.Firma Sony znana jest między innymi z tego, że daje swoim deweloperom praktycznie zupełnie wolną rękę. To właśnie dlatego David Cage mógł stworzyć mocno nietypowe Heavy Rain (co wyszło nam zdecydowanie na dobre), a Jenova Chen powołał do życia, określane mianem doświadczenia, Journey.
Shannon Studstill, szef Santa Monica, zdradził, że i oni mogą wykazać się kreatywnością, nie oglądając się przez ramię na swojego wydawcę:
Podejmując decyzje związane z produkcją danej gry, musimy kierować się kreatywnością. Nie jesteśmy studiem, które w trakcie podejmowania decyzji dotyczących marki, musi kierować się mentalnością wydawcy. (...) To szansa, z której Santa Monica nieustannie korzysta.
Ekipa jest obecnie zajęta tworzeniem God of War: Wstąpienie - trzymamy kciuki za to, by i w tym przypadku nie zabrakło im nowych pomysłów.