vergil vergil 22.05.2012 09:30
Przyczyną obsuwy Tomb Raidera była "ewolucja"
297V

Przyczyną obsuwy Tomb Raidera była "ewolucja"

Darrell Gallagher z Crystal Dynamics udzielił nam wyjaśnienia na temat powodów, dla których premiera nowego Tomb Raidera została przesunięta na przyszły rok. Przy okazji kategorycznie zaprzeczył doniesieniom, jakoby produkcja gry szła "katastrofalnie kiepsko".
Darrell Gallagher z Crystal Dynamics udzielił nam wyjaśnienia na temat powodów, dla których premiera nowego Tomb Raidera została przesunięta na przyszły rok. Przy okazji kategorycznie zaprzeczył doniesieniom, jakoby produkcja gry szła "katastrofalnie kiepsko".
Definitywnie - nic takiego nie miało miejsca. Tworzenie gier wideo to nie nauka, prawda? To bardzo złożone. (...) Podejmujemy próby postawienia stopy na nowym gruncie w każdej grze którą tworzymy. To nie jest tak, że powtarzasz tę samą formułę bez przerwy. Hej, to naturalna ewolucja tego, od czego zaczęliśmy oraz tego, czego zamierzaliśmy dokonać. Mamy swoje plany i nie zamierzamy ich upraszczać tylko dlatego, żeby wrzucić grę na sklepowe półki kilka miesięcy wcześniej.

To chyba dobrze, prawda? Nie wiem jak Wy, ale ja wolę poczekać odrobinę dłużej i otrzymać tytuł dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Dajmy więc szansę ekipie Crystal Dynamics.

Tagi: Crystal Dynamics darrell gallagher obsuwa opóźnienie premiera square enix Tomb Raider