vergil vergil 16.05.2012 12:30
Marka Saints Row niczym ciepłe bułeczki
250V

Marka Saints Row niczym ciepłe bułeczki

Kiedy pierwsze Saints Row debiutowało na Xboksie 360, nikt chyba nie przepuszczał, że ma do czynienia z marką, która w przyszłości miałaby osiągnąć tak wielką popularność. Wszyscy przepowiadali jej upadek po premierze czwartej odsłony serii Grand Theft Auto, a tymczasem...
Kiedy pierwsze Saints Row debiutowało na Xboksie 360, nikt chyba nie przepuszczał, że ma do czynienia z marką, która w przyszłości miałaby osiągnąć tak wielką popularność. Wszyscy przepowiadali jej upadek po premierze czwartej odsłony serii Grand Theft Auto, a tymczasem...

A tymczasem cykle nie wchodzą sobie w drogę, trafiając do różnych grup odbiorców. Jak się okazuje, jest to jedna z najmocniejszych serii, jaką dzierży w swoich rękach firma THQ. Gry opowiadające o losach "Świętych" trafiły już bowiem w ręce 11 milionów graczy z całego świata. Warto nadmienić, iż samo tylko Saints Row: The Third sprzedało się w ilości 4.25 mln egzemplarzy. Jak można wyczytać w raporcie finansowym wydawcy:
Saints Row to najlepiej ustabilizowana marka znajdująca się w rękach THQ.

Gratulujemy ekipie Volition i wierzymy, że przyszłość przyniesie jeszcze więcej wspaniałych tytułów ich autorstwa.

Tagi: grand theft auto saints row sprzedaż the third THQ Volition wyniki